Nishma's

חיפוש

מה חשוב לזכור כשמעצבים אתר

אתר עסקי הינו חלון הראווה של בית העסק שלכם אל העולם הדיגיטלי והמקום שבו הלקוחות הפוטנציאליים שלכם נפגשים איתכם לראשונה. באתר העסקי נוצר הרושם הראשוני ושם יוחלט האם להעזר בשירותכם או לרכוש את המוצר שלכם. במאמר זה נפרט מה חשוב לזכור כשמעצבים אתר ולמה חשוב כל כך לפנות לאנשי מקצוע מתאימים כדי לעצב אותו נכון. 

 

ברנדויז – יוצרים עבורכם תדמית

ברנדויז הינו בית יוצר למיתוג, קידום ושיווק דיגיטלי עם נסיון של כ – 25 שנה בבניית אסטרטגיה שיווקית ועיצוב אתרים. בברנדויז תוכלו למצוא תחת קורת גג אחת את כל מה שאתם זקוקים לו כדי לקדם את בית העסק שלכם באמצעים דיגיטלים, כולל עיצוב אתר עסקי, קידום ושיווק עם צוות מקצועי ובעל נסיון, יצירתיות וראש פתוח. בנוסף, לברנדויז סטודיו מקצועי לצילום קטלוגים ותמונות תדמית.

עיצוב אתר

מה חשוב לזכור כשמעצבים אתר

מאחר ולאתר חשיבות גדולה מאד במפגש הראשוני שלכם עם לקוח חדש, חשוב מאד לפנות לאנשי מקצוע מתאימים כדי לעצב אותו נכון על פי הקריטריונים הבאים:

  1. האתר שלכם צריך לעבוד עבורכם 24/7 – אתר איכותי יהנה מאוטמטיזציה שמסוגלת לקלוט לקוחות גם כשהמשרדים שלכם סגורים. בדרך זו לא תאבדו אף לקוח פוטנצאלי ובנוסף גם תוכלו לשמור על קשר עם הלקוחות הקבועים שלכם לנוחותם ולנוחותכם.
  2. האתר שלכם צריך להיות מאופיין נכון –  כדי לקדם את בית העסק שלכם צריך קודם כל להבין מה הצרכים שלכם, האם אתם זקוקים לאתר תדמית, אתר קטלוגי, אתר מיניסייט או דף נחיתה. הבחירה ביניהם גם תייעל את אתר בית העסק שלכם וגם תעזור לכם להפיק ממנו יותר.
  3. תוכן שיווקי איכותי – הענקת מידע רלוונטי חשוב אודות בית העסק שלכם וכמו כן מידע איכותי המקנה ערך לקורא יותירו רושם עמוק אצל הלקוח הפוטנציאלי ויחוש שאתם אנשי המקצוע המתאימים לו ביותר לאור הידע הרב והעניין שיצרתם אצלו.
  4. עיצוב איכותי ונעים לעין – בחירת פלטת הצבעים,התמונות התדמית ואלמנטים העיצוביים הנוספים יעניקו ללקוח המתעניין חוויה טובה יותר ותשפר את האמון בכם.
  5. פניה אל קהל היעד שלכם –  חשוב להתאים את עיצוב האתר ואת התוכן שלו לקהל היעד הנכון שלכם. צעירים, קשישים, צרכני אופנה או ספורטאים, כל אחד מהם צורך סוג אחר של תוכן ומאופיין אחרת, ואתם צריכים לדאוג שהאתר שלכם פונה אליהם בשפה שהם מכירים ומבינים.

 

לסיכום

אתר בית העסק שלכם הוא חלון הראווה שלכם ומקום המפגש הראשוני עם הלקוחות הפוטנציאלים שלכם ולשמור על קשר עם הלקוחות הקבועים שלכם. ברנדויז הינו בית יוצר למיתוג, שיווק וקידום בתי עסק באמצעים טכנולוגיים דיגיטליים. תחת קורת גג אחת תוכלו לקבל את כל מה שאתם זקוקים לו כדי שבית העסק שלכם יפרח וישגשג.

עיצוב אתר

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם