Nishma's

חיפוש

איך עדיף לעצב את הבית לאירוע עם קוסם

עיצוב נכון של חלל המסיבה יכול לגרום לכל אירוע עם קוסם להיות ארץ פלאות של ממש.

עם השקעה מועטה וקצת יצירתיות תוכלו ליצור אווירה אפופת מסתורין, פלא, קסם והתרגשות שתותיר רושם בלתי נשכח ותעורר התפעמות גם אצל האורח המאופק ביותר.

כיצד אפוא יוצרים חלל שמעורר תחושות שכאלה?

זה הרבה פחות מורכב מכפי שניתן לחשוב.

בגדול ניתן לסכם את העניין לשלושה עקרונות פשוטים: צבעים, קישוטים, ואביזרים פרקטיים.

 

צבעים

פלטת צבעים מצומצמת שהוגדרה מראש היא אמצעי שימושי בעל אפקט דרמטי. כמו בכל אתגר עיצובי, ברגע שתשכילו לבחור את שילוב הצבעים הנכון כל שאר הבחירות העיצוביות והפרקטיות שלכם יהיו קלות במיוחד ועיצוב האירוע יהיה מהיר קל ומדויק. לכן חשוב שתקדישו רגע על מנת לבצע את הבחירה הנכונה, חשבו איזה תחושה אתם רוצים ליצור ומה הצבעים שיעזרו לכם להשיג את המטרה הזאת. מסיבה עם קוסם כוללת מופע דרמטי מעורר פליאה לכן צבעים כהים יחסית בשילוב צבעים מטאליים ישיגו לכם את האפקט הרצוי. נסו שחור בשילוב עם גוון עמוק של אדום ותוספות של חומרים מטאליים בגוון זהב.

 

קישוטים

מה האסוציאציות שעולות לכם בראש כאשר אתם חושבים על קוסם? שפן לבן בכובע צילינדר שחור? טריקים מורכבים עם קלפי משחק רגילים למדי? שרביט קסמים שחור? קוביות משחק? חליפות כהות? כדורי בדולח? כל אותם דברים שמתקשרים למרביתנו עם עולם הקסמים הם חומר גלם נהדר לעיצוב מסיבה מרשימה. נסו למצוא דרך לשלב את כל הדימויים האלה בכל קישוט שתכינו. לדוגמא הכינו שרשראות של קלפי משחק ושלבו לידם בלונים מטאליים בצבעים דומים. בחנויות יצירה ניתן למצוא כדורי זכוכית עם פקק. את אותם כדורים פשוטים ניתן להפוך לכדורי בדולח יפים, מלאו אותם בנצנצים עם מעט צבעי מאכל ומים והניחו אותם על השולחנות עם הכיבוד לצד קוביות משחק וכובעי צילינדר עם בובות ארנב.

 

אביזרים פרקטיים

באביזרים פרקטיים הכוונה לכל אותם כלים חיוניים כמו כלי הגשה, מפות שולחן, סכו"ם, מפיות וכדומה. בדרך כלל את הפריטים האלה קונים בחנויות לכלים חד פעמיים בלי לחשוב יותר מידי, אבל אם תקדישו רק מעט תשומת לב לפרטים הקטנים האלה, האירוע שלכם ירגיש מיוחד ומרשים בהרבה. התאימו את הצבעים של הכוסות והסכו"ם לצבעים של המסיבה. במקום מפת אלבד פשוטה לכו לחנות בדים ובחרו בד קטיפה עשיר שייתן תחושה דרמטית ואפילו מעט יוקרתית. ולבסוף התייחסו לכלי הגשה עצמם כקישוטים לכל דבר, הגישו חטיפים מכלי הגשה בצורת כובע צילינדר, שימו שרביטי קסמים במעמד של הסכו"ם וקשי השתייה. יש כל כך הרבה אפשרויות, דאגו לחומרי יצירה ותנו דרור לדמיון.

קוסם טוב יכול לשדרג כל אירוע, אבל זאת רק ההתחלה. אם תשכילו לספק לקוסם שלכם את הבמה והתפאורה המתאימה האירוע שלכם יהיה מדהים ממש כמו כל הקסמים שלו. https://www.yago.co.il.

 

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם