Nishma's

חיפוש

למה צריך אינסטלטור מקצועי ומוסמך?

איש מקצוע הוא איש מקצוע ולא משנה באיזה מקצוע מדובר, כל מקצוע דורש ידע וניסיון שהופכים את העוסק במלאכה לאיש מקצוע. ישראל ידועה כמדינת החאפרים ואנשים רבים מתפתים להיעזר בשירותיהם במטרה להוזיל עלויות אך מניסיוני הזול הזה בסופו של דבר עולה לכם יותר. אז למה צריך אינסטלטור מקצועי ומוסמך? להלן מספר אפשרויות לתשובות לשאלה זו.

 

ידע וניסיון הם ערובה לשירות מקצועי

כל מקצוע דורש שהעוסק בו יחזיק בידע הנדרש כדי לעסוק בו בצורה הטובה והמקצועית ביותר, גם מקצוע האינסטלציה דורש ידע ולא כל אחד יכול להיות אינסטלטור רק בגלל שהחליט כך. אינסטלציה זה עולם שלם של מחברים מסוגים שונים, צינורות, ברגים ומערכות מים.

הזמינו אינסטלטור מקצועי תמיד, וודאו שאיש המקצוע שבחרתם לעבודה מסוימת הוא אכן איש מקצוע. חאפרים יכולים לעשות יותר נזק מאשר להביא תועלת וסיפורים כאלה ישנם בלי סוף.

 

תיקוני אינסטלציה עם ובלי אחריות

ישנם תיקוני אינסטלציה שדורשים החלפת ציוד ולכן על איש המקצוע לספק תעודת אחריות לתיקון וישנם תיקונים שבהם לא מדובר על החלפת ציוד ולכן אין צורך בתעודת אחריות משום סוג. בואו נכיר את שני סוגי התיקונים הללו מעט יותר לעומק.

 

החלפת סיפון במיכל הדחה

המים לא יורדים כמו שצריך בשירותים והזמנתם אינסטלטור מוסמך לבדוק מדוע ומה הבעיה. האינסטלטור שלכם אבחן בעיה בסיפון שנמצא במיכל ההדחה ואחראי על זרימת המים במהלך ההדחה. לצורך תיקון הבעיה יש להחליף את הסיפון בסיפון חדש. חשוב שתדעו, על האינסטלטור שלכם לתת לכם תעודת אחריות לתקופת מינימום של 6 חודשים על הסיפון החדש שהתקין לכם.

 

החלפת ברז במטבח

החלטתם להחליף ברז במטבח שלכם והזמנתם אינסטלטור מקצועי לבצע את העבודה. ברזי מטבח על פי רוב אינם ברזים רגילים וחשוב שיתקין אותם איש מקצוע. את הברז החדש קניתם אתם בחנות ייעודית לכך וקיבלתם במעמד הרכישה תעודת אחריות לשנה עבור הברז. האינסטלטור התקין לכם את הברז החדש ואתם בודקים ורואים שהברז הותקן כהלכה, אין נזילות, זרם המים תקין ואתם מרוצים.

חשוב שתדעו, האינסטלטור שלכם לא אמור לתת לכם תעודת אחריות על התקנת הברז והוא לא אחראי בשום צורה על תקינות הברז שקניתם שלא באמצעותו. איש מקצוע אמין יאמר לכם שבכל מקרה של בעיה פתאומית תוכלו להזמין אותו ואם הבעיה קשורה להתקנה הוא יטפל לכם בדבר ללא תשלום נוסף, אך אין מחובתו לומר זאת. איש מקצוע אמין ומקצועי זו תעודת האחריות שלכם.

 

כשאין אחריות מקצועית אין אחריות על שום דבר

אני יוצא מנקודת הנחה שכל אחד ואחת מכם התנסה בקבלת שירות מאדם שהיה אמור להיות איש מקצוע והתגלה כחאפר לא אמין. אחד הרגעים המתסכלים ביותר הוא הרגע שבו אתם מגלים לאחר שקיבלתם שירות תיקונים בתחום האינסטלציה, שהתיקון לא הושג בשלמותו.

עתה, אתם מבקשים מאיש המקצוע להגיע לסדר את מה שסידר בצורה לא מספיק טובה והוא מסיר אחריות וטוען שמדובר בבעיה חדשה ועליה הוא דורש תשלום נוסף. כדי שמקרים כאלה לא יקרו לכם, תזמינו תמיד אינסטלטור מוסמך, מוכר ומומלץ.

 

אינסטלטור

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם