Nishma's

חיפוש

 יש דבר כזה לופטים בבת ים? איזה סוג אירועים אפשר לעשות שם?

חשבתם שבת ים היא עיר משעממת? תחשבו שוב! בתקופה האחרונה בת ים צומחת ומתפתחת. העיר ששוכנת לצד הים התיכון סוף סוף הכירה את עולם האירועים. רוצים לדעת איך אנחנו יודעים? בגלל שרק בשבועיים האחרונים הזמינו אותנו ל-3 אירועים שונים בלופטים בעיר. זו הסיבה שיצאנו לבדוק את כל הפרטים על הלופטים ואילו אירועים ניתן לקיים שם.

 

אז יש לופטים בבת ים?

כן, כפי שאתם כבר יודעים בעקבות ההקדמה שלנו – יש לופטים בבת ים. מדובר בתחום שנמצא בצמיחה. כך שאם לא שמעתם על כך עד עכשיו זה לא בגלל שאתם מנותקים מהעולם החיצון, זה פשוט בגלל שזה לא ממש היה קיים. התקופה האחרונה גרמה ללא מעט אנשים למצוא מקומות חדשים ומיוחדים לערוך בהם אירועים מצומצמים יחסית. זו כנראה הסיבה להתפתחות המהירה של הלופטים בעיר.

 

איזה אירועים ניתן לקיים בלופטים האלו?

כל אדם ששמע מאתנו שיש לופטים בבת ים שאל אותנו קודם כל מהם האירועים שניתן לקיים בלופטים האלו. משיחה שערכנו עם כמה בעלי לופטים בעיר , התברר לנו שניתן לערוך את האירועים הבאים:

  • מסיבות יום הולדת
  • מסיבות רווקים\רווקות
  • מסיבות בת מצווה\בר מצווה
  • אירוע חתונת כסף\זהב ועוד

בעצם, אפשר לארגן אירועים עם מספר מסוים של אורחים בהתאם למדיניות הלופט. בכל לופט ניתן לארח מספר מקסימלי של אורחים וחשוב שתבדקו מראש מהו המספר המקסימלי ולפי זה תבדקו אם מתאים לכם לקיים את האירוע שתכננתם בלופט.

 

היתרונות בלופטים בבת ים

יש לא מעט יתרונות בקיום אירוע בלופטים בבת ים, הנה כמה מהבולטים שבהם:

 

הקרבה לים

אם אתם מקיימים אירוע בלופט בבת ים, אתם תוכלו להזמין את האורחים שלכם לאפטר פארטי בחוף הקרוב. אם לא די בכך, יש לופטים שמשקיפים על הים, כך שאתם לא צריכים ללכת עד לים בשביל להרגיש את הבריזה. הבריזה תגיע עד הלופט שלכם

 

אין מצוקת חניה

יש הרבה ערים גדולות שמציעות לופטים וקשה מאוד למצוא בהן חניה. כשאתם מזמינים אנשים לאירוע, אתם צריכים להיות בטוחים שהם לא ימצאו את עצמם בחיפושי חניה מתישים. בחירה בלופט בבת ים תאפשר להם למצוא חניה בקלות ובמהירות

 

לופטים חדשים

בגלל שמדובר בתופעה בצמיחה, לא מעט מהלופטים בעיר הם חדשים לגמרי או משופצים. כך שאתם צפויים לקבל לופט ברמה גבוהה עם ריהוט וציוד איכותי וחדיש.

 

מרכז הארץ

אתם לא צריכים להיתקע בפקקים ולנסוע רחוק כדי ליהנות מלופט. בת ים נמצאת במרכז הארץ כך שניתן להגיע אליה בקלות

 

לסיום

עכשיו אתם יודעים שיש דבר כזה לופט בבת ים ואתם גם יודעים מהם האירועים שניתן לקיים בו, כך שנותר לכם רק לבחור את הלופט המתאים בעיר ולחגוג. תיהנו!

לופטים בבת ים

 

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם