Nishma's

חיפוש

אני ובעלי לא מסתדרים ורוצים להתגרש בטוב – מה עושים?

ריב קשה, תקופה מורכבת או אפילו היעדר אהבה יכולים להביא לרצות להתגרש.

פירוק הנישואין אמנם נראה מסובך אך עם עזרה נכונה וליווי מתאים, זה ממש לא עניין כל כך קשה. איך מתגרשים בטוב?

 

גירושין בטוב זה דבר מציאותי

סביר להניח שכמו רבים אחרים כאשר אתם חושבים על גירושין אתם בהכרח חושבים על משהו דרמטי ולוחמני אשר מותיר את בני הזוג בשנאה וניתוק. בפועל, בהחלט יכול שבעקבות המורכבות הרגשית של ההליך ובגלל שמדובר בפרידה המצב יגיע לכך, אך לעומת זאת, גם אפשר אחרת. גירושין בטוב זה בהחלט אפשרי אם עושים זאת עם איש מקצוע ובצורה מסודרת.

 

התחילו בלפנות לאיש מקצוע

דברים שקורים בזוגיות לרוב רוצים להשאיר בסתר ולשמור אותם רק בין שני בני הזוג מתוך מבוכה או פשוט כבוד ואמון. אך כאשר מגיעים למצב של גירושין, חשוב לפנות לאיש מקצוע ולשתף אותו כדי שייתן לכם עצות ומידע אשר רלוונטי בדיוק למקרה שלכם. תוכלו לפנות לשירות של עורכת הדין הלנה שמחי אשר מתמחת בתחום ותסייע לכם וכמובן גם לייעוץ אצל מגשר אשר שם דגש על גירושין בטוב והגעה למצב ששני הצדדים באמת מרוצים ולא מסוכסכים. תוכלו לשכור עורך דין אחד עבור שניכם אשר כבר יגרום לשיתוף פעולה והבנה בין שניכם.

 

מדברים על הדברים

כמובן שעורך דין יסגור את כל הפרטים ויפגיש ביניכם, אבל בהחלט יעשה לכם טוב פשוט לדבר על הדברים ולהבין מה חשוב לכל אחד ומה הציפיות מהצד השני. יכול להיות שתבינו שלשני הצדדים חשוב להישאר בבעלות על הבית וההחלטה מה לעשות בדברו תתקבל בסיוע של עורך דין, אך מחלוקות מסוימות יכולות להימנע בכך שפשוט תדברו על הדברים.

 

משמורת משותפת

באם יש לכם ילדים, אין ספק שהם סיפור בפני עצמו כאשר ניגשים להליך גירושין מבחינת ההחלטה מה עושים איתם ומתי הם רואים כל הורה. החלטה על משמורת משותפת וניסוח כללים ברורים ישאירו אתכם בקשר שיהיה חייב להיות קשר בריא, אך גם ימנעו מכם ריבים ומחלוקות בגלל שהכול יהיה כתוב וידוע מראש ואם אחד מבני הזוג ירצה לעשות שינוי כל שהוא ובן הזוג השני יתנגד, יהיה דרך להכריע בוויכוח וזה כמובן ההסכם.

הגעת למצב שאת רוצה להתגרש מבעלך? בהנחה שמיציתם את כל האפשרויות אכן התהליך שיש להתחיל הוא גירושין. כדאי שהגירושין באמת יהיו בטוב ותוכלו לשמור על קשר לאחר מכן, לפחות בשביל הילדים, כדאי פשוט להתייעץ עם איש מקצוע ולקבל ליווי צמוד לכל אורך התהליך. בנוסף לכך, באם אתם רוצים לשמור על קשר טוב, תוכלו לבחור במשמורת משותפת אשר תכריח אתכם להמשיך לדבר וגם תעניק לילדים תחושה כי הכול בסדר וההורים שלהם בטוב.

 

בית משפט

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם