Nishma's

חיפוש

כמה עולה הדברה נגד נמלים?

כולנו מכירים את הסיטואציה הלא נעימה הזו של שיירת נמלים מסתובבת לנו בסלון, במטבח, בגינה או בכל מקום אחר בבית.

הנמלים אמנם חרוצות ולפי המשפט היינו אמורים ללמוד מהם דבר או שניים על עבודה קשה, אולם אף אחד מאיתנו לא נהנה מלצפות במחזה הזה בתוך הבית שלו.

לקראת הקיץ ההולך ומגיע אלינו בצעדים קטנים אך בטוחים, הנמלים גם הן מוצאות את דרכן החוצה מהקנים ופנימה אל הבתים שלנו.

אז כדי שלא תצטרכו להתמודד שוב עם המראה הכל כך מבאס הזה, יצאנו לבדוק מה התשובה לשאלה כמה עולה הדברה נגד נמלים?

כל התוצאות כאן לפניכם.

 

נמלים – אלו הקטנות גדולות יהיו

הנמלים הן מסוגי המזיקים הקטנים ביותר, אך צבען השחור והברור הופך את מציאתן למשימה הרבה יותר קלה. אנשים רבים מנסים להתמודד עם הבעיה הזו לבד ומשתמשים בכל מיני תרסיסים וחומרים על מנת לנסות ולהרחיק את הנמלים, אולם הפתרונות האלו ידועים כפתרונות שצולחים למשך תקופה קצרה בלבד. לעומת זאת, הדברה נגד נמלים היא פתרון שמחזיק למשך תקופת זמן ארוכה מאוד, ובינינו – מי מאיתנו לא היה שמח לקצת שקט?

 

הדברה נגד נמלים – איך זה מתבצע?

באופן כללי כשמדברים על הדברות קיימים ארבעה סוגי הדברה – ריסוס, הדברה ביולוגית, הדברה אורגנית והדברה ירוקה. כשמדברים על הדברה נגד נמלים באופן ספציפי מדובר על שני סוגי הדברות עיקריים – הדברת ג'ל או הדברת ריסוס.

הדברת ג'ל מטרתה למשוך את הנמלים לאכול מהחומר ולשאת אותו אל המלכה. ברגע שהיא אוכלת ממנו היא מתה, ואז הנמלים עוזבות את הקן. הדברת ריסוס עובדת בשיטה של ריסוס ישיר על קן הנמלים, והיא מותנית במציאת הקן בשלב הראשון. כשמדובר על הדברת נמלים בגינה יהיה קל יותר למצוא את קן הנמלים, אולם אם מדובר על בניין מגורים יצטרך המדביר לתור אחרי הקן.

 

כמה עולה הדברה נגד נמלים?

הדברה נגד נמלים, כאמור, יכולה להגיע באחת משתי השיטות שפירטנו, כאשר העלות של כל אחת מהן מתחילה ב-220 ש"ח. המחיר עשוי לעלות בהתאם לכמות הקנים ובהתאם לזמן העבודה של המדביר בחיפוש אחר הקנים.

אם תחשבו על נושא המחיר, מדובר על מחיר זעום ביותר ביחס לרכישה של תרסיס וחומרים נוספים בניסיון להתמודד לבד עם הבעיה. היות והקיץ כבר נמצא ממש מעבר לפינה, אנחנו ממליצים להזמין הדברה נגד נמלים כמה שיותר מוקדם כדי לוודא שאתם עוברים את הקיץ בשלום ועם כמה שפחות מזיקים.

 

יש לכם מדביר מומלץ בשבילי?

בהחלט כן! הדברה נגד נמלים כדאי לעשות עם מדבירים מקצועיים שיודעים מה הם עושים ואיך. המדבירים נט הם חברת מדבירים מהגדולה בארץ והיא פועלת בכל רחבי המדינה. כדי לתאם הדברה נגד נמלים או כל סוג הדברה אחר אתם מוזמנים להתקשר ל-072-3341-454. שיהיה קיץ כיף!

יד

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם