Nishma's

חיפוש

כמה כסף יועץ משכנתאות יכול לחסוך בזמן לקיחת המשכנתא

לקחת משכנתא זה לא עניין של מה בכך, מדובר בתהליך מורכב שמייצר מספר נקודות חשובות בהן הלווה נדרש לקבל החלטות משמעותיות, שתקבענה את סכום ההחזר החודשי ואת גמישות ורמת הסיכון של ההלוואה. ישנם אנשים שאין להם כל בעיה לבצע את התהליך בכוחות עצמם ויש להם את הידע הכלכלי כדי לעשות זאת בצורה טובה. אולם, ישנם אנשים שנלחצים וישמחו לקבל סיוע בביצוע התהליך כולו, לאלה מומלץ לשכור את שירותיו של יועץ משכנתאות. יועץ משכנתאות יכול לחסוך לכם בתהליך לא מעט כסף.

 

תפקידו של יועץ משכנתאות

תקופת הקורונה גרמה לכך שבנקים לא ממהרים לאשר לכל אחד משכנתא ואת התנאים שהלקוח היה רוצה. לא מעט זוגות מוצאים את עצמם בשל כך ללא המשכנתא שקיוו לקבל, והם מחליטים לנסות ולפנות לגורמים חוץ בנקאיים שעשויים להיות יקרים בהרבה מהבנק. לעיתים, במקום ללכת לכיוון של משכנתא חוץ בנקאית יקרה, כדאי להשקיע כסף ביועץ משכנתאות wayout.org.il שעשוי בעזרת מצגת מקצועית להעביר אתכם במקום שלבד נכשלתם בו.

היועץ יתפור לכם תמהיל נכון למשכנתא, על פי המסלולים שעשויים להתאים לרמת ההכנסה שלכם ולמי שאתם כבני אדם. הוא ינהל עבורכם בצורה מקצועית את המשא ומתן מול הבנק על מנת שתקבלו את הרביות האטרקטיביות ביותר שניתן. יועץ המשכנתא ילווה אתכם לכל אורכו של התהליך, לרבות בכל הקשור לביורוקרטיה והשגת מסמכים שנדרשים לטובת אישור המשכנתא.

 

כסף מול כסף

יועץ משכנתאות מכיר את כל הנתונים הרלוונטיים של כל הבנקים לרבות,  המסלולים השונים והריביות. ליועץ משכנתאות יש את היכולת להעריך מה יקרה בענף ולתת לכם צפי שיסייע לכם לקבל החלטות. בשורה התחתונה, יועץ המשכנתאות יחסוך לכם עלויות ויאפשר לכם לקבל משכנתא שתתאים בדיוק לצרכים שלכם וליכולת ההחזר שלכם.

עלותו של יועץ משכנתאות נעה סביב 1500 שקלים, את הסכום הזה בתוספת סכום נוסף ולא מבוטל הוא יחסוך לכם, בריביות המופחתות שישיג עבורכם, בהנחות בעמלות כאלה ואחרות שיקבל מהבנק בזכות הידע שלו, ובזכות מסלולי ההלוואה שיבחר בקפידה. בסופו של דבר אתם תחסכו בזכותו אלפי שקלים כבר ברגע לקיחת המשכנתא.

 

ידע זה כוח

הידע של יועץ המשכנתאות והניסיון שצבר במהלך השנים שווים לכם כסף. יכולתו להבין את הצד המלווה, לנהל מולו משא ומתן קשוח מתוך הידיעה שהמלווה לעולם לא יציג בפניכם את ההצעה הטובה ביותר שהוא יכול כבר בהתחלה. המלווה יעדיף לשמור את ההצעה הטובה ביותר שלו ללקוחות שמקשים עליו, עושים סקר שוק, ובעיקר לאלה שמגיעים לתהליך עם יועץ משכנתאות מוכר, שמכיר היטב את הקלפים שהמלווה לא יחשוף בפניכם.

 

 לא טוב היות האדם לבדו

יועץ משכנתאות מסייע לכם גם בדברים שאינם קשורים ישירות לחיסכון בכסף לדוגמא – הוא ילקט עבורכם את כל המסמכים הנדרשים לטובת קבלת המשכנתא, ישיג במידת הצורך כל אישור שתידרשו לו וידאג להעביר בשימכם תשלומים שתדרשו להעביר לבנק. בנוסף, הוא כאמור ישיג לכם את תנאי המשכנתא הטובים ביותר.

יועץ משכנתאות

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם