Nishma's

חיפוש

כל הסיבות להתקנת ניאגרה סמויה בבית

בין אם אתם מתכננים להתקין ניאגרה סמויה בביתכם או בבית העסק, אתם עושים נכון. ניאגרות סמויות הן הרבה יותר נעימות למראה, וגם הרבה יותר קל לנקות אותן. מעבר לכך, אתם נהנים מאסלות מעוצבות ויפהפיות.

אין ספק, אנשים בימינו משקיעים את כל האנרגיה שלהם בעיצוב הנכון של הבית ובתחזוקתו השוטפת. בין אם אתם צריכים לאתר אנשי מקצוע בתחום של ניקוי ספות המלצה או תיקון אסלות, תמיד כדאי להסתייע בטובים ביותר שניתן לאתר. מה לגבי התקנות של אסלות צפות? במחירים מאוד אטרקטיביים, תוכלו כבר היום להתקין בבית אסלה צפה. אסלות צפות הן פתרון עיצובי נפלא עבור בתים פרטיים, דירות ובתי עסקים מכל הסוגים.

 

מה כדאי להתקין בבית – ניאגרה סמויה או גלויה?

אתם מוזמנים להתקין ניאגרות סמויות אשר פועלות באופן הרבה יותר שקט מאשר אותן אסלות רגילות וחשופות (גלויות). ניתן להתקין אסלות תלויות (צפות) גם בקירות גבס וגם בקירות בטון, כך שתוכלו להתקינן אפילו ביחידות הדיור של ביתכם הפרטי.

אם אתם מעוניינים לשדרג את איכות החיים שלכם באופן משמעותי, אסלה תלויה היא הפתרון המומלץ. כדאי לקחת בחשבון, תיקון ניאגרות סמויות לא יהיה קל כמו תיקון של ניאגרה גלויה. מה ז"א? במילים פשוטות, היות והמנגנון של הניאגרה יהיה סמוי מן העין (בתוך הקיר), לרוב לא תוכלו לתקן תקלות לבדכם.

צינור ראשי

 

אפשר לתקן ניאגרות סמויות בבית לבד?

במקרים רבים, כאשר מדובר באסלות רגילות עם ניאגרה גלויה, אנשים מגלים יוזמה ומתקנים את התקלות בעצמם. כאשר מדובר באסלות צפות עם מנגנונים סמויים (ניאגרה סמויה), מלאכת התיקון היא הרבה יותר מורכבת.

מה זה אומר? זה אומר שתצטרכו להסתייע באינסטלטורים מומלצים בלבד. אינסטלטור מומלץ הוא איש מקצוע שלא ימהר לשבור את הקירות שלכם בחדר הרחצה, וזאת בכדי לנסות להגיע למנגנון הניאגרה. שימו לב זה חשוב מאוד, התיקון של ניאגרות סמויות עשוי לפעמים להיות מורכב עד כדי הצורך לשבור את הקיר. כאשר שוכרים אנשי מקצוע מומלצים, הם עושים הכול בכדי לבחון את כל האופציות, מלבד האופציה של שבירת הקיר. בפעמים רבות, ניתן להגיע למקור התקלה מבלי לגרום לנזקים נרחבים.

 

השקט שמתלווה לאיכות החיים המשודרגת

אם יש לכם ילדים קטנים בבית, או אפילו תינוקות, אתם בוודאי מכירים א הרגע הזה, כשאתם מתעוררים בלילה בכדי להיכנס לשירותים. ברגע הורדת המים, אתם תהיו לחוצים ותרגישו שעוד רגע והפעוט שלכם מתעורר. עם אסלות תלויות וניאגרות סמויות אין את החששות האלו. אתם מוזמנים ליהנות מניאגרות שפועלות בשקט יחסי, אותן לא ישמעו בשעות הלילה הקטנות. אין ספק, ניאגרות סמויות עדיפות עשרות מונים על פני ניאגרות רגילות. אתם מוזמנים ליהנות מאיכות החיים החדשה שלכם, ולהתקין כבר היום אסלה צפה בבית.

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם