Nishma's

חיפוש

כורסא לחדר נערה – איך בוחרים ולמה צריך לשים לב

לבנה או ורודה או אולי בכלל בכחול עשיר ועמוק, ישנן מבחר רחב של כורסאות אשר יוכלו להשתלב נפלא בחדרה של הבת המתבגרת שלכם. מדוע כדאי לשקול לשלב כורסא שכזו בחדרה של כל נערה מתבגרת ועל אילו פרטים רצוי להתעכב ולבחון על מנת לבחור את הכורסא שתעשה לילדה הגדלה שלכם את כל ההבדל.

 

למה כדאי לשלב כורסא בחדר של נערות?

בעידן שבו מרביתנו דבוקים למסכים מרבית שעות היום, פעילות פנאי כמו קריאה, איור או אפילו סריגה, היא לא עניין של מה בכך. אם תשלבו כורסא בחדרה של הנערה המתבגרת שלכם, ותדאגו לשלב אותה בסמוך לספריה אישית שתכיל את כל הספרים האהובים עליה, למעשה תעודדו אותה לקחת רגע לעצמה ולהתנתק, לא דבר של מה בכך בעולם גדוש גירויים דיגיטליים אינסופיים.

בנוסף, בתקופות מבחנים, בהן יש לקרוא  כמויות גדולות של תכנים על מנת לכתוב עבודות או ללמוד למבחנים ובחנים, כורסא נוחה תאפשר לבת שלכם ללמוד לפרקי זמן ארוכים ועדיין להתרענן מידי פעם לפעם מאותה ישיבה אינסופית מול שולחן הכתיבה.

 

סוג הריפוד

כאשר אתם רוכשים כורסא, חשוב לשים לב להרכב הריפוד ולבדוק שמדובר בריפוד איכותי, עשוי מאחוז גבוה של סיבים טבעיים ונושמים, ולהעדיף כורסאות עם ריפוד דוחה כתמים אשר ניתן להסיר ולכבס אחת לכמה זמן. בצורה זאת תשמרו על הכורסא במצב מצוין, עם ריח כביסה נעים ומזמין, וגם לא יקרה אסון אם ישפך לה כוס קפה חם או ספל תה רותח.

 

גודל וממדים

אומנם הבדיקה של הגודל והממדים של הספה נראים כעניין של מה בכך, אך חשוב לשים לב לנושא זה מכמה סיבות. ראשית, יש ספות שניתן להשעין לאחור ולהעלות הדום נשלף לרגליים. במקרים כאלו יש לקחת בחשבון את הממדים של הכורסא הן במצב הדיפולטיבי הסגור, והן במצב הגדול יותר, לאחר שנפתחה.

כמו כן, בניגוד לרהיטים אחרים שנהוג להניח  צמודים לקיר ובצמוד לאחת מפינות החדר, בכורסאות יש מעט יותר חופש עם אופן ההצבה שלהן, אך עדיין יש צורך לשמור על מעברים רחבים מספיק לפונקציות ורהיטים אחרים ברחבי החדר.

 

סגנון עיצובי

האם הבת שלכם חובבת אומנות רחוב ורוצה חדר במראה אורבני ועדכני? או אולי היא בכלל אוהבת טבע, ורוצה ספה מחומרים טבעיים וריפוד בצבעי אדמה רגועים ושלווים? חשוב להתאים את הסגנון של הכורסא לטעם האישי ולהעדפות של הבת שלכם.

 

נוחות

על אף שהסגנון העיצובי של הכורסא הוא לא נושא זניח ושולי, אם הכורסא לא תהיה נוחה לבת שלכם, אין סיכוי שהיא תשתמש בה, יפה ומרשימה ככל שתהיה. אל תתפשרו, קנו כורסא איכותית מיצרן טוב.

אם הכתבה עוררה בכם עניין ואתם מחפשים היכן לרכוש כורסא טובה, קטלוג כורסאות של חנות הרשת הבית של עידה, הוא מקום מצוין להתחיל.

נערה יושבת על כורסא בחדר שלה ועובדת על הלפטופ
נערה יושבת על כורסא בחדר שלה ועובדת על הלפטופ
תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם