Nishma's

חיפוש

טיפים וטריקים לרכישת בגדים אונליין

רכישה של בגדים ברשת ללא היכרות עם טיפים וטריקים בסיסיים עשויה להוביל להצלחה מקרית או נפילה כואבת. עובדה זו התגלתה לנו לאחר שביצענו רכישה גדולה של בגדים באתר סיני מוכר. כשהבנו שהזמנו בגדים שלא ניתנים ללבישה, יצאנו לבדוק איך נוכל לתקן את המצב.

שוחחנו עם מי שיודעים דבר או שניים על קניות ברשת וחזרנו עם כל המידע שיוביל רכישה חכמה. אנו מזמינים אתכם להישאר אתנו ולגלות איך רוכשים בגדים נכון ברשת.

 

הטיפ ה – 1: לערוך בירור אחר אתרים מומלצים בקבוצות של מומחים באופנה

אם אתם מתכננים לקנות בגדים ברשת, עליכם לדעת כי רכישה אימפולסיבית עשויה לעלות לכם ביוקר. ההמלצה של המומחים היא קודם כל לקרוא חוות דעת שנכתבו על חנויות מקוונות שונות. מי שסייעו לנו בכתיבת המדריך המליצו להיכנס לקבוצות אופנה שונות ברחבי הפייסבוק ולשאול את הפאשניסטות מאיפה הן קונות את הבגדים שלהן. קריאת התגובות שלא יאחרו לבוא תאפשר לכם לגלות את האתרים הטובים ביותר.

אתרי אינטרנט

הטיפ ה – 2: להיכנס אל האתרים הנבחרים ולבדוק אם יש בגדים שמתאימים לסגנון שלכם

אם יישמתם את הטיפ הראשון שצוין לעיל, אמורה לעמוד בפניכם כעת רשימה של חנויות מומלצות. אנחנו כאן כדי להקל עליכם בבחירה ולהמליץ לכם לגלוש אך ורק באתרים של מותגים גדולים, בין – לאומיים ומוכרים כמו למשל H&M. שימו לב, בשלב זה תצטרכו לבדוק שיש באתר המומלץ את הפריטים שמתאימים לסגנון שלכם. היכנסו לאתר של H&M או לאתרים מוכרים אחרים שהוצעו לכם ותבדקו אם אלה עונים על הצורך שלכם.

 

הטיפ ה – 3: לבדוק את סוג הבד טרם הרכישה

רכישה של בגדים און ליין אינה מאפשרת לכם לגעת בבגד ולהרגיש אותו. מדובר בחיסרון שיכול להפוך בן רגע ליתרון. ההמלצה של המומחים היא לקרוא את הפירוט אודות הרכב הבד. כך תוכלו לדעת אם מדובר בסוג בד שנעים למגע על הגוף. אנו ממליצים לבחור בבגדים שעשויים מהבדים הבאים:

בד

  • משי

  • אקרילן (במידה ובחרתם בגדי ים)

  • כותנה

 

הטיפ ה – 4: לבדוק שיש אפשרות להחזיר את הפריטים

אי אפשר לכתוב מדריך מעמיק שיציג בפניכם את הטיפים והטריקים לרכישה נכונה מבלי לומר כמה מילים על אפשרות ההחזרה. אנחנו נפלנו בפח ורכשנו דרך אתר שלא הסכים לקבל את הבגדים בחזרה. אנו ממליצים לכם לבדוק טרם הרכישה כי האתר הנבחר מאפשר להחזיר את הבגדים באמצעות משלוח או בהגעה פיזית אל החנות. כך תוכלו להיות בטוחים שתוכלו להחליף מידות במקרה הצורך או לבחור בבגד אחר.

 

לסיום

מדריך זה הציג בפניכם את 3 הטיפים והטריקים שיאפשרו לכם לרכוש נכון בגדים אונליין. עכשיו יש בידיכם את כל האינפורמציה הדרושה, כך שעליכם רק ליישם את הטיפים ולבצע רכישה חכמה. נאחל לכם בהצלחה ושתמיד תדעו לקנות נכון ברשת.

בגדים באינטרנט

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם