Nishma's

חיפוש

חברה לאיתור נזילות שתמצא פתרון

נזילות היא בעיה שרובנו נתקלנו בא לפחות פעם אחת. הן יכולות להגיע משלל מקומות צפויים או לא צפויים, מקלחת, מטבח, שירותים ואף ברחבי הבית. אז איך נקדים תרופה למכה? קיימות כמה שיטות למציאת נזילות. לדוגמא- ניתן לסגור את שיבר המים הראשי לאחר מספר שעות נבדוק האם שעון המים שלנו זז, במידה והוא אכן זז ישנה נזילה בבית, בנוסף ניתן לבצע סריקה ויזואלית בבית. אולם, בדיקות אלו לוקות בחסר, לא כל הנזילות נראות לעין חלקן יכולות לנבוע בתוך קירות הבית. לכן נמצא חברה לאיתור נזילות שתמצא את הפתרון.

 

שיטות ישנות

בעבר בעלי מקצוע היו משתמשים בעזרים פרימיטיבים כדי לבדוק נזילות. העין האנושית לא מושלמת ובדיקות בעזרת עין בלתי מזוינת פותחת פתח לטעויות אנוש. הרי אף אדם לא יכול להתבונן מבעד לקיר. בעבר בדיקות אלו דרשו לא רק המון זמן, אלא גם בדיקה פיזית של הצינורות, בדיקה כזו דרשה מבעל המקצוע להשתמש בצעדים קיצוניים כמו שבירת קירות או מרצפות, מה שגורם לבדיקה להיות לא רק ארוכה מאוד אלא גם יקרה מאוד. אז איך בעלי מקצוע מייעלים את הבדיקה?

 

טכנולוגיה

במאה ה-21 אין צורך להישען על עזרים פרימיטיביים כמו חוש הראיה או הריח שלנו. בעלי מקצוע כיום משתמשים בטכנולוגיות ייחודיות כדי לאתר נזילות ברגע שהן מתחילות לקרות. כמו, תוכנה שמנתחת את כמות המים הנצרכת בפרק זמן מסוים, במידה וכמות המים מראה אנומליה היא תתריע לבעל הנכס על נזילה אפשרית. פתרון זה הוא יעיל אך יקר ודורש זמן כדי להטמיע.

מציאת התקלה

פתרונות טכנולוגים-

ראיה

כדי לשפר את חוש הראיה שלהם, בעלי מקצוע עושים שימוש במצלמה תרמית לצורך זיהוי נזילות. שיטה זו היא יעילה, לא פולשנית וזולה שמאפשרת לנו לאתר נזילות ברחבי הבית. השימוש בא נעשה על-ידי בעל מקצוע מוסמך שיודע לפרש את התמונה המתקבלת בצורה מקצועית ומהירה. בנוסף, שיטה זו מתאימה לכל מקום בו נרצה לאתר נזילה בבית.

 

שמיעה

את חוש הראיה הצלחנו לשפר בעזרת מצלמה תרמית. אז, מה עם חוש השמיעה. גם כאן בני האדם מצאו דרך לשפר את חוש זה. איך? באמצעות מערכת אקוסטית לגילוי נזילות. מערכת זו פועלת כמו שילוב בין גלאי מתכות וסטטוסקופ של רופא על-מנת לאתר נזילות במקומות הקשים ביותר.

 

איזו חברה לאיתור נזילות נקרא

אז, למי נקרא כשנרצה לבדוק האם יש לנו נזילות בבית? תרמיטק איתור נזילות, היא חברה ישראלית שעושה שימוש באמצעים אלו ועוד כדי לאתר נזילות ברחבי הבית. אך, לא רק בבית, בעזרת טכנולוגיות אלו ועוד ניתן למצוא נזילות בכל מקום בהן הן יצוצו, קווי מים, ביוב ועוד.

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם