Nishma's

חיפוש

מהן ההשפעות של מוצרי און גברי על גוף האדם?

מוצרי און גברי, כמו ויאגרה, הם תרופות עוצמתיות המגבירות את זרימת הדם לאיבר המין כך שתוכל להשיג ולשמר זקפה. זה פתרון יעיל, אבל יכול גם לגרום לתופעות לוואי מסוימות. חשוב להכיר את ההשפעות של מוצרים אלו על הגוף. במאמר הבא נסביר הכל בנושא.

 

מה זה ויאגרה?

ויאגרה היא גרסה המותגית המוכרת ביותר של התרופה – סילדנאפיל. מדובר במעכב של האנזים PDE5 אשר מווסת כימיקלים מסוימים בדם שלך, אך כתוצאה מכך יכול להקשות עליך להשיג ולשמור על זקפה.

ויאגרה משמשת לטיפול בתפקוד לקוי של זקפה. אמנם הכדורים עוזרים לך לשמור על זקפה באופן זמני כדי שתוכל לקיים יחסי מין, אבל זה לא מרפא את הבעיה. זה גם לא משפיע על החשק המיני. אתה עדיין צריך גירוי נפשי או פיזי כדי לקבל זקפה.

הויאגרה, ותרופות דומות בשוק, זמינות רק במרשם רופא.

 

מערכת הדם

נדרשת סדרת אירועים מסוימת בגוף בכדי לייצר זקפה. זה מתחיל באותות עוררות מהמוח שלך, והכל תלוי בזרימת דם טובה לפין. הויאגרה נספגת במהירות בזרם הדם ומבצעת את התהליכים הללו.

התרופה זו יכולה לגרום לירידה בלחץ הדם, במיוחד כשעתיים לאחר שנטלו אותה. אם כבר יש לך לחץ דם נמוך, שוחח עם הרופא על היתרונות והחסרונות של ויאגרה.

עבור רוב האנשים, פעילות מינית טובה לבריאות הלב וכלי הדם. עם זאת, אם יש לך מחלות לב וכלי דם, עליך לשאול את הרופא אם בטוח לך ליטול ויאגרה. עליך להימנע גם מוויאגרה אם הרופא שלך יעץ לך לא לקיים יחסי מין.

 

מערכת הרבייה

ויאגרה יכולה להיות די יעילה, אבל זו לא גלולת קסם. זה לא משפיע כלל על הליבידו. אתה עדיין זקוק לגירוי כלשהו כדי לקבל זקפה.

ההשפעה של ויאגרה נמשכת בדרך כלל כארבע שעות, אם כי היא עשויה להימשך זמן רב יותר עבור גברים מסוימים. תופעת לוואי נדירה, אך רצינית, היא פריאפיזם. זהו מצב בו אתה מקבל זקפה שנמשכת תקופה ארוכה. זה יכול להיות די כואב. אם יש לך זקפה שנמשכת יותר מ -4 שעות, פנה לטיפול רפואי מידי.

ויאגרה היא תיקון זמני ולא מרפא את האימפוטנציה. היא גם לא מספקת הגנה מפני זיהומים ומחלות המועברים במגע מיני.

 

מערכת העצבים המרכזית

ויאגרה עוזרת לשפר את זרימת הדם לאיבר המין, אך המוח שלך הוא עדיין איבר המין החשוב ביותר שלך. ויאגרה לא תעבוד אם אינך במצב רוח.

כמה תופעות לוואי אפשריות של ויאגרה הן כאב ראש, נזלת, אף סתום או דימום מהאף. במקרים נדירים ויאגרה עלולה לגרום להתעלפות. יש גברים שלוקחים מעכבי PDE5 ומדווחים גם על כאבי גב או שרירים.

 

שים לב שבכדי לטפל בבעיות זקפה ניתן גם לעשות שימוש במוצרי סקס שונים.

 

ויאגרה

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם