Nishma's

חיפוש

נשים מנוגה רכבים מיפן: הרכבים הטובים ביותר שהגיעו אלינו מאסיה

אם בעבר יצרניות הרכב המובילות היו מאירופה, כיום אין ספק כי הרכבים אשר מגיעים מיפן הם הטובים ביותר בכמעט כל קטגוריה. כיצד הפכה יפן ויבשת אסיה ליצרניות הרכב המובילות? הכירו את הדגמים אשר משנים את מפת הרכב בעולם – וגם בישראל.

 

יצרניות הרכב מאסיה: המובילות בעולם בכמעט כל קטגוריה

יצרניות הרכב מאירופה ובייחוד מגרמניה וצרפת נחשבו עד לפני כעשור ליצרניות הרכב המובילות, אולם בשנים האחרונות ניתן לראות מהפך של ממש בענף הרכב, וזאת לאור ייצור של דגמי רכב מצוינים אשר הופכים את היצרניות מאסיה למובילות בתחומן.  כיום יפן ממוקמת במקום השלישי בייצור רכבים, אולם ע"פ הערכות היא עשויה לכבוש מחדש את הפסגה ככל שהחברה תמשיך לקדם באופן מואץ את ייצור הרכבים ההיברידים. דגמי מיצובישי למשל נחשבים לאחד מהדגמים הנמכרים ביותר בעולם ובישראל, וזאת בשל מערכות מיגון מתקדמות אשר נמצאו כטובות ביותר במבחני ריסוק אותם ביצעו מומחים לתחום הרכב וכן מבקרי רכבים מובילים. דגם אקליפס קרוס זכה רק לאחרונה ברכב השנה ביפן, ומיצובישי אאוטלנד נחשב לרכב משפחתי מצוין בשל נפח מנוע 2,000 סמ"ק וכן מרחב פנימי גדול אשר כולל 7 מושבים. דגמי איסוזו נחשבים גם למובילים בקטגוריה של רכב עבודה, וזאת בשל העובדה כי הטנדר של החברה – איסוזו די מקס 4X4 הינו טנדר עם צריכת דלק נמוכה אשר כוללת 13.2 למרחב עירוני ו 15.2 במרחב בין עירוני, ולכן בעבור רכב עבודה מדובר ברכב חסכוני מאוד אשר יכול להקל מאוד על מי אשר משתמש ברכב לצרכי עבודה וגרר.

רכב חדש

 

מהם הדגמים הנוספים אותם מומלצים להכיר?

כאמור, יבשת אסיה וספציפית יפן נחשבות ליצרניות רכב מובילות אשר מספקות לציבור הנהגים את הדגמים החדשים והחדשניים ביותר. חברת לקסוס לדוגמא נחשבת ליצרנית הרכב המובילה בתחום רכבי היוקרה, וזאת בשל אמינות גבוהה, כאשר החברה זכתה זה למעלה מ 14 פעמיים כמותג הרכב האמין. מדובר ברכבי יוקרה אשר מאובזרים במיטב הטכנולוגיה וכן מפרט פנים עשיר ומוקפד. בקטגוריה של רכבי המשפחה, ניתן לראות כיצד דגמי הונדה כובשים את הפסגה – הן בשל האמינות אשר מאפשרת לנהגים להיות בטוחים כי הרכב לא יראה את המוסך וכן בשל צריכת דלק נמוכה אשר אופטימאלית בעבור משפחות אשר מחפשות רכב אמין אך עם זאת גם מעוצב ונוח למשפחה.

 

מעוניינים לבצע רכישה של הדגמים המובילים מיפן? כעת יש לכם את הדרך

באמצעות נציגי סוכנות הרכב ביג ליס תוכלו לבצע רכישה של מגוון דגמי הרכב אותם ציינו, ובמחיר מצוין. למעשה, סוכנות הרכב ביג ליס מאפשרת לרכוש רכב חדש 0 קילומטר באמצעות מסלול אמריקה, מסלול ייחודי אשר ניתן לכם באופן בלעדי ובתנאי מימון נוחים. למידע נוסף, היכנסו לאתר הרשמי: https://big-lease.co.il.

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם