Nishma's

חיפוש

מה הקשר בין תביעות פיצויים לקרן פנסיה?

תביעות לקבלת פיצויים וקרן פנסיה הן קודם כול שני ערוצים נפרדים לקבל כסף שמגיע לנו במסגרת היותנו עובדים לדוגמא או חוסכים כסף באופן כללי. אך מסתבר שיש ביניהם קשר הרבה יותר עמוק מאשר פשוט שני דברים שקשורים בכסף וכדאי מאוד שתכירו את הקשר טרם אתם בוחרים מה לעשות בגין תביעת פיצויים או מה לעשות עם אירוע שקרה לכם ומגיע לכם פיצויים בגינו.

הכירו את קרן הפנסיה

אחת המילים שעשויות להיות מאוד מפחידות בעבור אנשים מסוימים היא בעצם גם אחת המילים הכי חשובות שיש לאנשים כיום מבחינת כסף. קרן הפנסיה היא בעצם רכיב חיסכון אשר עתיד להיפתח רק לאחר גיל פרישה. בהתאם להפקדה חודשית קבוע התלויה בגובה השכר או בטעמים אישיים של החוסך, נפתחת קרן פנסיה ובה מצטבר הכסף אשר עתיד לשמש את החוסך כאשר יפרוש מעבודה ויפסיק להכניס כסף באופן אקטיבי.

תביעות פיצויים

כול עורך דין תאונות דרכים או עורך דין נזקי גוף אחר יוכל לספר לכם כי תביעות פיצויים עשויות לזכות אתכם בהמון כסף שמגיע לכם עקב כך שחוויתם איזה שהוא נזק שלא באשמתכם, או אפילו באחריות של מישהו אחר. תביעות פיצויים יכולות להיות בגין כול מיני סיבות ובהתאם גם ההליך עצמו משתנה מתביעה אחת לאחרת, אך כולן סובבות סביב נזק לנגרם לתובע על ידי או באחריות מישהו אחר שהוא הנתבע.

רכיב פיצויים בקרן הפנסיה

הקשר בין תביעות פיצויים לקרן הפנסיה הוא במיקום של הפיצויים. כאשר מגיעים לעובד פיצויים, לדוגמא בשל פיטורים, הם כיום כבר לא יועברו לחשבון הבנק שלו, אלא יכנסו לקרן הפנסיה שלו ובעצם יצטרפו לשאר הכסף אשר נמצא בקופה וצובר תשואה. אנשים כן יכולים לבחור למשוך את הפיצויים שלהם לחשבון הבנק שלהם לאחר זמן מסוים אך הם יחליטו לא לעשות זאת, הכסף יישאר שם ובעצם גובה התשלום החודשי שיהיה להם לאחר הפרישה יגדל.

מבולבלים? גשו לקבל ייעוץ

בסופו של דבר, קרן פנסיה ובטח שגם תביעות פיצויים הן לא בהכרח דבר כול כך אינטואיטיבי וברור לכולם ולכן הגיוני מאוד שתרצו שמישהו מקצועי עם ידע בתחום יסייע לכם. בדיוק בהליכים כאלו ישמחו לסייע לכם עורכי דין אשר מתעסקים בתביעות פיצויים. לא תמיד ברור האם נכון לתבוע בגין פיצויים, למשוך כסף שקיבלתם או באופן כללי מה מגיע לכם לאחר שאירע לכם אירוע וחוויתם בו נזק כלשהוא.

 

לא ניגשים לתביעות פיצויים ללא סיוע מגורם מקצועי, וכיום, גם לקרן הפנסיה שלכם ודאי תרצו שיהיה מישהו שיתרגם לכם בגדול מה בעצם קורה איתה והאם אתם באמת עושים הכול בצורה הכדאית ביותר כך שלא מפסידים כסף סתם, וממצים את כול הזכויות שלכם הן בתחום הפנסיה והן בתחום תביעות הפיצויים.

קרן פנסיה

 

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם