Nishma's

חיפוש

עושים את זה נכון –  הכל על מיתוג העסק

מיתוג עסקי אפשר לעשות נכון, אבל אפשר גם לעשות הכי מדויק. כדי למתג עסק בצורה הנכונה, חשוב להבין שלא מדובר רק בלגרום לעסק להיראות טוב. בסופו של יום, מדובר בבניית מוניטין חזק ויציב, כלומר יצירת זהות שהלקוחות יכולים לסמוך עליה.

בעידן כל כך תחרותי, בכל תחום המיתוג הוא המפתח לגרום לעסק להתבלט באוקיינוס המתחרים. אם רוצים שהעסק יצליח בשוק של היום, צריך לא רק להתאים את המיתוג הנכון, אלא גם להצליח להיות תמיד דינאמיים. מה זה אומר בפועל? את הדברים הבאים:

  • דינאמיות – חשוב לבחון את תהליכי המיתוג תוך כדי תנועה ולבדוק מה ניתן לשפר.
  • טרנדים – מיתוג לעסקים חייב לכלול זיהוי טרנדים חמים בשוק ולמנף אותם.
  • קהלי היעד – צרכי קהלי היעד לעיתים משתנים, לכן צריך תמיד מיתוג גמיש ומותאם בקלות לקהלים.

 

תהליכים בפועל: מה דורש מיתוג לעסק?

בסופו של דבר, כאשר ממתגים עסק, המטרה היא יצירת מסר רב עוצמה שמתכתב בצורה נכונה עם סוג העסק ועם סוג קהלי היעד שלו. בתוך כך, המיתוג נועד בעצם לקשר בין 2 גורמים עיקריים.

2 הגורמים ביניהם המיתוג מקשר:

מה שהעסק עושה ==> הסיבות לכך שהלקוחות צריכים לבחור בו.

בפועל, זה אומר יותר מאשר ליצור לוגו קליט. מיתוג דורש הבנה עמוקה של מי העסק כעסק, מה מייחד אותו וכיצד לתקשר את היתרונות האלו לקהלי היעד.

מיתוג

כמה זמן לוקח למתג עסק?

לוקח זמן, שבמהלכו מושקעים לא מעט מאמצים, כוח אדם ומשאבים יקרים כדי ליצור את המותג המושלם. אבל, אם עושים זאת נכון, התועלת מול העלות יכולה להיות עצומה. בהקשר של משך זמן המיתוג, חשוב להבין, אין כזה דבר "מיתוג עסקי שמתאים לכולם".

אין פתרון אחד שמתאים לכל סוגי העסקים, ככה שחשוב לפתח אסטרטגיה הכוללת ציר זמן לשלבים שונים של תהליך המיתוג. בעוד שחלק מהחברות יכולות לקבוע צירי זמן של שבועות לתהליך מיתוגי מסוים, חברות אחרות יצטרכו לפתח אסטרטגיות של חודשים ויותר.

 

בחירת הסוכנות: מי עוסק במיתוג? – מקוון ופיזי

בין אם מעוניינים לשווק בצורה כזאת או אחרת, למתג או לקדם באינטרנט עסק כלשהוא, המטרה תהיה אותה המטרה – מינוף פעילות עסקית. בהיבט הזה של הדברים, כל מיתוג עסקי מצריך ידיים מקצועיות בתחומים אחרים. באופן כללי, הגורמים המקצועיים שעוסקים במיתוג הם:

  • חברות קידום אתרים SEO
  • חברות שיווק ממומן בגוגל
  • חברות פרסום שלטי חוצות
  • סוכנויות דיגיטליות על סוגיהן, חברות פרסום ברדיו ועוד.

לסיכום, בין אם בוחרם להסתייע בגורם זה או האחר, ההמלצה הכי חמה היא לפתח אסטרטגיית מיתוג בתחילת התהליך. עם זאת, להזכירכם, יש לשמור על גמישות ודינאמיות תוך כדי התהליך.

מיתוג

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם