Nishma's

חיפוש

הוראות בטיחות שחייבים להכיר על מתקן קפיצה למים

הורים רבים רוצים רק לראות את הילדים שלהם מאושרים, קופצים למים ונהנים מכל רגע.

עם זאת, חשוב להבין שיש גם הוראות בטיחות שמאוד מומלץ לשמור עליהן, כי הדבר האחרון שתרצו כמובן זה לסכן את הילדים שלכם לחינם. 

על מה חשוב להקפיד ואיך תקטינו את הסיכונים? כל התשובות במאמר שלפניכם.

 

בחירת המתקן המתנפח הנכון

כאשר מדברים על הוראות בטיחות שכל הורה חייב להכיר לגבי מתקן קפיצה למים, אנחנו רואים שלפני הכול צריך לשים לב באיזה מתקן אנחנו בוחרים. האם מה שחשוב לכם זה לקנות את המתקן הכי זול שיש? או שאולי מה שאתם באמת רוצים לדעת שהילדים שלכם יסיימו כל יום של קפיצה למים בשלום? כמובן שמה שחשוב זה נושא הבטיחות ולכן, הדבר הכי משמעותי שיש, זה לבחור מתקן קפיצה עם מים בטיחותי. זה אומר שצריך לקרוא אודות המתקן חוות דעת וסקירות מוצר, אך חשוב מאוד גם לברר האם למתקן הקפיצה יש תו תקן. שימו לב: לקנות מתקן קפיצה בלי תו תקן זו בחירה גרועה מאוד ולכן, אם אתם לא רוצים לסכן את הילדים שלכם לחינם, הקפידו על העניין הזה.

 

התאמת המתקן לגיל הילדים

עוד הוראת בטיחות שצריך להקפיד עליה כדי להימנע מתאונות מצערות ומיותרות, זו שאלת ההתאמה של מתקן הקפיצה עם המים לגיל הילדים. זה טוב ויפה שאולי הילדים שלכם עצמאיים כבר מגיל צעיר ואתם רוצים שהם ילמדו לזוז בחופשיות לבד, אך הם חייבים להיות מספיק גדולים כדי להיות מסוגלים להתמודד עם האתגר הזה. כמו כן, חשוב מאוד לבדוק מה אומרות הוראות היצרן ולהימנע, כמובן, מלשים יותר מידי מים. אולי עבורכם, המבוגרים, זה נראה יותר מהנה כאשר יש יותר מים במתקן הקפיצה, אך עבור הילדים זה עלול להיות מסוכן ולכן ברור מדוע רצוי להימנע מכך.

 

השגחה בכל עת

לבסוף, עוד הוראת בטיחות שאתם חייבים להקפיד עליה ולהיות מודעים לה, זו השאלה של השגחה על הילדים בעת השימוש במתקן. זה לא משנה בני כמה הם וכמה גדול או בטיחותי מתקן הקפיצה עם המים. אנחנו מאוד ממליצים לכם לא להסיר את העיניים מהילדים, להסתכל עליהם ולהיות קרובים אליהם בעת השימוש במתקן. אתם אומנם לא חייבים לעלות ביחד איתם על מתקן המים, אך בהחלט רצוי שתעשו ביניכם תורנויות כך שתמיד יהיה מבוגר אחראי בקרבת מקום. השילוב בין קפיצות, שובבות ומים הוא שילוב נהדר שכל הילדים אוהבים. עם זאת, כולנו גם מכירים לא מעט סיפורים עצובים מאוד על תאונות שקשורות לתחום הזה. לכן חשוב מאוד להיות אחראים, לשים לב ולא לעזוב את הילדים שלכם לקפוץ לבד על המתקן המתנפח עם המים. אתם תראו שאם תקפידו על כל הוראות הבטיחות כל שימוש יסתיים בשלום והילדים ייהנו מכל רגע.

 

ילד הולך לקפוץ

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם