Nishma's

חיפוש

מה ההבדל בין סיבים אופטיים לסיבים רגילים

ככל שעולם האינטרנט הלך והתפתח, כך גם הלכה והתפתחה סביבו הטכנולוגיה שמאפשרת לו לפעול.

אם בעבר היינו רגילים אך ורק לאפשרות אחת של אינטרנט מקרטע ואיטי במיוחד, הרי שהיום פרושות בפנינו אין ספור אפשרויות שמאפשרות לנו להגיע לביצועים אינטרנטיים מתקדמים במיוחד.

במאמר הקרוב נספר לכם על מה ההבדל בין סיבים אופטיים לסיבים רגילים, ככה שתוכלו להחליט בעצמכם איפה אתם רוצים לחיות – בעולם האינטרנט המהיר של היום, או בעולם האינטרנט האיטי של העבר.

 

סיבים אופטיים ואינטרנט – מה הקשר ביניהם?

רשת האינטרנט מושתת היום על סיבים אופטיים שמאפשרים לה להגיע למהירויות אדירות. אם בעבר היינו רגילים לבצע חיפוש במנועי החיפוש השונים, ולקבל את התוצאות הרצויות אחרי דקה או שתיים, הרי שהיום סיבים אופטיים מאפשרים לרשת האינטרנט להוביל אותנו לתוצאות תוך מאית השניה. נשמע מוגזם? אז זהו, שזה עובד בדיוק ככה.

נסו בעצמכם: היכנסו למנוע החיפוש של גוגל דרך מחשב שרשת האינטרנט שלו מבוססת על סיבים אופטיים, ותוכלו לגלות שהתוצאות שאתם מגיעים אליהן הן מהירות יותר מאי פעם. לעומת זאת, היכנסו למנוע החיפוש של גוגל דרך מחשב שרשת האינטרנט שלו מבוססת על סיבים רגילים, כמו בעבר, ותיווכחו שאנחנו צודקים.

 

סיבים רגילים – אינטרנט איטי, סיבים אופטיים – אינטרנט שרץ במהירויות אדירות

מכאן אפשר להסיק ששימוש ברשת אינטרנט שמושתתת על סיבים רגילים היא רשת אינטרנט שתפעל באיטיות שלפעמים היא ממש בלתי נסבלת. העניין הזה משפיע היום גם על אנשים פרטיים שמשתמשים באינטרנט לצרכים השונים, ובוודאי שגם על עסקים וחברות שכל הפעילות העסקית שלהם מבוססת על אינטרנט מהיר סיבים אופטיים.

אז נכון, כל האפשרויות עדיין קיימות, אבל עם סיבים אופטיים אתם מבטיחים לעצמכם תוצאות הרבה יותר מהירות, ובהתאם גם תפקוד הרבה יותר יעיל של העסק או החברה שלכם, ואפילו של עצמכם בתור אנשים פרטיים.

 

אז למה בכל אופן אנשים עושים שימוש עדיין בסיבים רגילים?

היום הולכת ומתמעטת כמות האנשים שאכן משתמשים בסיבים רגילים ברשת האינטרנט שלהם, אולם יש להם מניעים שונים כמו מחיר זול במיוחד, ואי מעורבות של החברות הגדולות בתהליך התקנת האינטרנט עבורם. במרבית המקרים השימוש בסיבים רגילים הוא שימוש אידיאולוגי בלבד, וברור לכולנו שהיום אין שום הגיון בו.

אם בעבר אינטרנט שמבוסס על סיבים אופטיים היה חלום רחוק עבור רובנו, הרי שהיום הוא אופציית ברירת המחדל, והיא מונגשת על ידי חברות רבות ברחבי הארץ בפרט והעולם בכלל.

 

איך מצטרפים לאינטרנט מהיר עם סיבים אופטיים?

הכירו את חברת Hallo 015, שמציעה לכם מגוון פתרונות תקשורת לעסקים. בין מרכזיות בענן, שיחות בין לאומיות ומספרים וירטואליים, תוכלו להנות משירותי ספק אינטרנט של החברה, שמבוסס על סיבים אופטיים ועובד פשוט נפלא. צלצלו והצטרפו עוד היום!

 

מסכים

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם