Nishma's

חיפוש

בעל עסק? הגיע הזמן שתהפוך למותג!

יש כמה וכמה פרמטרים שונים, שכאשר מרכיבים אותם יחדיו – יוצרים את הזהות הממותגת הנכונה ביותר לסוג העסק. כל עוד רוצים לבלוט בתחרות של ימינו, חשוב להבחין בין אותם גורמים שונים שמרכיבים את זהות המותג. מה חשוב לדעת בתהליך? הנה כמה דגשים.

בעלי עסקים שמחפשים להתבלט בתוך האוקיינוס המטורף הזה של תחרותיות עסקית בארץ או אפילו בעולם, חייבים להפוך למותג. מעבר לכך שלעסקים ממותגים יש מוניטין חזק, עסקים מהסוג הזה הם בתי עסק אשר מקבלים יותר הפניות "מפה לאוזן". בתוך כך, הנה 3 מההיבטים החשובים ביותר בתהליך מיתוג לעסקים:

  • ביטוי הערכים העסקיים – אפשר לקרוא לזה גם "מסר עסקי", מה שחשוב להגיד כיצד משדרים לקהלי היעד.
  • הגדרת קהלי יעד – תהליך זה מתבצע באמצעות כלים דיגיטליים שונים (אנליטיקס, סרץ' קונסול ועוד).
  • עיצוב, ויזואליה ותוכן – זהו עולם שלם של קידום ושיווק, מה שיצריך סוכנויות מקצועיות למיתוג.

 

מיתוג לעסק: מה המשמעות של קשר עם הלקוח?

בסופו של יום, מיתוג לעסק הוא תהליך של יצירת קשר לא רק מקצועי, אלא גם רגשי עם הלקוחות וקהלי היעד. בתוך כך, חשוב שהעסק יספק מענה לצרכים של צרכנים, כשם שחשוב שהעסק יכיר את ההתנהלות הצרכנית של אותם קהלי היעד. קשר עם הלקוח, משמע הכרת כל "כאב צרכני" או "מצוקה צרכנית" שיכולה לצוץ אצל קהלי היעד. כדי להכיר לעומק את הקהלים, חשוב לדעת באילו מדיות ופלטפורמות הצרכנים מסתובבים. למה הכוונה? נסביר, המשיכו לקרוא.

מיתוג לעסק

היכן הקהל מסתובב וכיצד זה ישליך על המיתוג?

האם קהל היעד מסתובב ברשתות החברתיות? ברשתות מקצועיות כמו לינקדאין? אולי קהל היעד צורך את התוכן שלו דרך גוגל? כך או כך, חשוב להגדיר מראש את התנהלות הקהלים כדי לפתח אסטרטגיית מיתוג נכונה.

כנגזרת מכך, בכל פלטפורמה שנעזרים בה למיתוג עסק, המיתוג ייראה אחרת. עם זאת, חשוב לשמור על עקביות מסוימת בתהליכים אלו. לדוגמה, לא יהיה מומלץ לשנות את הלוגו של החברה בכל פעם שמשווקים במדיה כזאת או אחרת. עקביות היא מילת המפתח בהיבט הזה. כך, קהלי היעד מזהים את המותג אינסטינקטיבית.

 

לבסוף, כמה באמת אמור לעלות מיתוג עסקי?

עשוי להיות מעט מורכב להבין כמה להוציא על מיתוג עבור העסק, כי כל עסק מצריך תהליכים שונים במהותם. מצד אחד, רוצים להשקיע בתהליך מיתוג חזק שימשוך לקוחות וייצר נאמנות-לקוח. אבל, מצד שני, לא רוצים להוציא עשרות אלפי שקלים על מיתוג לעסקים.

לסיכומו של דבר, אנו מזכירים שהתהליך כרוך בקבלת שירותים מגורמים שונים ומגוונים. כנגזרת מזה, חשוב לערוך השוואת מחירים בין כל נותני השירותים שנעזרים בהם. כך יהיה ניתן לנסות לחסוך בעלויות המיתוג העסקי של העסק.

מיתוג לעסק

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם