Nishma's

חיפוש

4 דברים לבחון באולם אירועים לפני שסוגרים

שלפתם טבעת, קיבלתם כן, שלחתם תמונה זוגית לכל קבוצות החברים והמשפחה ועכשיו זה רשמי – אתם מאורסים! אחרי שההתרגשות קצת תחלוף יתחיל השלב שבו אתם מתחילים לשוטט ברחבי הארץ בחיפוש אחרי אולמות, תקליטנים, צלמים, מעצבים, מאפרים, ספרים, חנווית של חליפות ושמלות כלה ועוד, ותאמינו לנו – זה לא עומד להיות פשוט.

לפני שתסגרו את כל היתר, מומלץ לסגור בראש ובראשונה את אולם האירועים שיגיד לכם מה התאריכים הפנויים שלו ומכאן תוכלו לצאת לדרך.

אבל רגע! לפני שתקחו את העט ליד ותחתמו על המסמך, הנה 4 דברים לבחון באולם אירועים לפני שסוגרים.

אז בואו נבדוק ביחד על מה חשוב לשים דגש ועל מה אפשר להתמקח, ומה חסר סיכוי ומוביל למבוי סתום.

 

רישיון עסק – הא' ב' של סגירת אירוע

כשבאים לבחור באולם אירועים חשוב בראש ובראשונה לבקש מבעל האולם או מאיש המכירות להציג בפניכם רישיון עסק. לצערנו, עסקים רבים פועלים ללא רישיון עסק, דבר שעלול בזמן אמת לסכן אתכם מאוד. אם חס וחלילה קורה משהו בזמן האירוע שלכם, מחסור ברישיון עסק עלול להעמי אתכם בפני בעיה גדולה שלא בטוח שתמצאו לה פתרון הולם בלי בלאגן גדול. אין רישיון עסק או לפחות מסמכים שמעידים על תהליך לקבלת רישיון עסק ואישור הפעלה? לא חותמים. נקודה.

 

4 דברים לבחון באולם אירועים לפני שסוגרים

אחד הדברים שהאורחים שלכם הכי יזכרו מהאירוע שלכם הוא האוכל, ולכן חשוב מאוד לוודא שהאוכל באולם אירועים שלכם הוא לא פחות ממושלם. כדאי לסגור מראש את הפגישה שלכם בשעות הערב ובערב שבו מתקיים אירוע, וכך תוכלו לטעום קצת מהאוכל שיוגש שם. אם יש לכם חשש אפילו קטן לגבי האוכל, עברו לאולם אירועים הבא שברשימה.

 

באולם אירועים הגודל תמיד קובע

אנחנו מניחים שכבר ישבתם על רשימת האורחים שלכם ואתם יודעים פחות או יותר לכמה אורחים אתם מצפים בערב האירוע, ולכן חשוב מאוד לוודא שבאולם אירועים שאתם מבקרים בו יש מספיק מקום לכולם. חלק מהאולמות יגידו לכם שנכנסים בהם עד 300 אורחים אך בפועל ברור לכם שזה יקרה רק בדוחק, וזה בדיוק הזמן להיפרד לשלום ולעבור לאולם אירועים הבא.

 

שירות ויחס – מעל הכל

אולם אירועים שבו מתייחסים אליכם כמו אל עוד זוג שמגיע לסגור הוא לא אולם אירועים ששווה לסגור בו, ולמה? הפגישה הראשונית יכולה בהחלט להעיד גם על יתר ההתקשרות שלכם עם האולם, ואם היא לא נעימה, שירותית ומקבלת – זה לא אומר דברים טובים במיוחד.

ואם כבר שירות ויחס – כדאי להכיר חנות חליפות מהממת

עד החתונה תצטרכו לסגור דברים נוספים כמו חליפת חתן לדוגמה, ואם מדברים על שירות ויחס כדאי להכיר את חנות דיפלומט לחליפות חתן. החנות נותנת שירות ויחס מעל המצופה, ואתם בטוח עומדים לצאת מרוצים מהבחירה שלכם. מזל טוב!

 

אולם מעוצב

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם