Nishma's

חיפוש

בסיס מיטה מרופד

ריהוט הוא תחום מרתק המשתנה כל העת, בהתאם לטרנדים עולמיים ומגמות כאלו ואחרות. אחד הרהיטים היותר משמעותיים בחיינו- הלוא היא המיטה. בכל גיל שהוא- יש בבעלותנו מיטה המשרתת אותנו נאמנה, ומשפיעה ישירות על איכות השינה שלנו בלילה, ועל האופן שבו נתעורר אל יום המחר. בעוד חלקנו מעדיפים עיצובים פשוטים וקלאסיים, למשל בסיס מיטה מעץ מלא שעליו מונח מזרן- חלקנו מעוניינים בתוספות הקטנות שלעתים עושות את ההבדל הגדול. דוגמה לתוספת נחמדה שכזו, היא בסיס מיטה מרופד.


למה לרפד את בסיס המיטה?

מיטה היא רהיט גדול ומסיבי ברוב המקרים, והיא ממוקמת בחדר השינה שלנו. גם כשמדובר במיטה- יש סטנדרטים מסוימים של בטיחות, וכדאי לשים לב לכך, עבור עצמנו וגם עבור ילדינו. רבים האנשים המעידים על חבלות קלות שנגרמות לעתים מפינותיה של המיטה, או מבסיס העץ שלה. נכון הדבר, שברוב המקרים מדובר בשריטה קטנה או מכה מינורית, אבל ייתכן שבכל זאת נעדיף מיטות שיחסכו מאיתנו גם את אי הנעימות הזו. כשמדובר בילדים משחקים ומשתוללים, או תינוקות שזה עתה החלו לזחול או ללכת, פינת המיטה יכולה להוות מפגע בטיחותי שאין להמעיט בערכו.


איך לבחור מיטה?

בשוק יש מגוון רחב של דגמי מיטות, כך שאנו יכולים בקלות לבחור את מה שהכי מתאים עבורנו, או עבור ילדינו. נוכל לחפש ולמצוא מיטות מעוצבות, מתכווננות או נפתחות, המגיעות בצבעים מגוונים, ומכילות ריפוד מובנה המצפה את בסיס המיטה, או מצניע את החלקים הקשיחים שבה. המיטות היום מגיעות בצבעים מרהיבי עין, וזה תמיד נחמד שיש לנו רהיט צבעוני בחדר, גם בהיותנו אנשים בוגרים! המיטות השונות מגיעות בגדלים שונים: מיטות ילדים, מיטות תינוק, מיטות מעבר, מיטה וחצי או מיטה זוגית- כל אחד יכול לבחור את הגודל המתאים עבורו, לחוויית שינה מפנקת ונוחה.

ריפודים ומזרנים למיטות

אלו מאיתנו שאינם מעוניינים לרכוש מיטה חדשה, ישמחו לדעת- שתמיד ניתן לרכוש ריפוד בלבד.
יצרנים רבים מציעים היום ריפודים במגוון דגמים וצבעים, כך שאדם המעוניין לבצע חידוש למיטה שלו- יכול לגשת ולרכוש מזרן מכל סוג, החל ממזרני ספוג פשוטים, וכלה במזרנים אורטופדיים איכותיים ומזרנים לספורטאים. כך או כך- חשוב ומומלץ לנסות את המזרן בחנות לפני רכישתו, היות והוא ישפיע ישירות על שנת הלילה שלנו.

מיטה היא כנראה אחד הרהיטים החשובים ביותר בחיינו. היא משפיעה ישירות על איכות השינה שלנו, והיא מוצבת בחדר השינה- בו אנו מבלים כשליש מחיינו. נרצה לבחור באופן הטוב ביותר את המיטה ואת הריפוד שלה- על מנת להעלות את איכות החיים שלנו, ולמנוע מפגעים בטיחותיים באזור בו היא מוצבת. בסיס מיטה מרופד, הוא דוגמה ל"הגדלת ראש", שעשויה למנוע מאיתנו חבלות מיותרות בעת שאנו קמים בלילה, ולהעלות את רמת הבטיחות עבור תינוקות או ילדים המשחקים בקרבתה של המיטה.
מיטה זוגית

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם