Nishma's

חיפוש

איפה ניתן לקבל עצות מהורים מנוסים על גידול תינוקות?

כהורים צעירים יש לנו לפעמים כל כך הרבה שאלות שלא נעים לשאול, שאלות שהיינו שמחים להפנות למישהו כמונו, צעיר אך מנוסה יותר שעבר כבר את הכל. עם כל הכבוד לסבים ולסבתות וכל הנשמות הטובות שרק רוצים לעזור, העצות הטובות שלהם כבר לא תמיד רלוונטיות או לא מתאימות לאורח וסגנון החיים שלנו. אם גם אתם מרגישים כך, פנו אל בלוג התינוקות שלנו ותקבלו את כל התשובות.

 

גידול ילדים במאה ה-21

נראה שבמאה ה- 21 גידול הילדים הפך מורכב ביותר. הידע הרב שנאסף על התפתחות הילד מצביע כי בשנותיו הראשונות יש להקדיש תשומת לב מירבית להתפתחותו ובניית הביטחון והערך העצמי שלו, השאלה הגדולה היא, איך עושים זאת? הכירו את בלוג תינוקות שלנו, יאא בייבי, המרכז מאמרים בנושאים מגוונים שבאמת מעניינים הורים, כגון בריאות, בטיחות, ביגוד והנעלה, צעצועים, חינוך והורות ועוד.

 

בלוג של עצות מהורים מנוסים

תודו שזה נשמע כמו חלום, כל המידע מרוכז במקום אחד, כך שאם באמצע הלילה או בשעת בוקר מוקדמת פתאום מנקרת שאלה מציקה בראשכם, במקום להרים טלפון בהול לאמא או לחברה טובה, פשוט נכנסים, מחפשים מאמר בנושא, ותוך זמן קצר מקבלים תשובות מהורים כמוכם בדיוק ונרגעים.

 

עצות סבתא

כיף לקבל עזרה מקרובי משפחה וליהנות מאווירה משפחתית שמחה במיוחד, אך בכל הנוגע לעצות, הן לא תמיד עוזרות. ולא בגלל שההורים שלנו היו הורים לא טובים, חלילה, אלא שהם התאימו את ההורות שלהם לזמן ולמקום שבו אנחנו נולדנו וגדלנו, וזה לא בהכרח מתאים למקום ולאורח החיים שאותו אנחנו מנהלים היום. לכן חשוב להקשיב להם, להודות להם על הרצון הטוב, אך במקביל גם להתעדכן בכל מה שקורה היום בנושא הבטיחות, החינוך, ההלבשה וההנעלה של הקטנטנים שלנו.

 

יתרונות הבלוג

היתרון הגדול של הבלוג הוא הזמינות שלו , 24/7. כולנו מכירים את התחושה הזו שמשהו מציק לנו דווקא בשעה לא נוחה או כאשר חברים ובני משפחה עסוקים מדי בשביל להתפנות אלינו. בעזרת הבלוג נוכל להשקיט את החששות שלנו באמצעות קריאת מאמרים בנושא ולדעת עליו יותר, ובכך לאפשר לנו להרגע ולהתמקד בדברים החשובים באמת.

 

מה תוכלו למצוא אצלינו?

בבלוג התינוקות שלנו תוכלו למצוא עצות וטיפים בנושא הנעלה והלבשה, צעצועים התפתחותיים, חינוך והורות ובטיחות מגיל לידה ועד בית ספר. המאמרים שלנו עוסקים במה שבאמת מעניין הורים בגובה העיניים ומתוך נסיון.

 

לסיכום

בלוג התינוקות שלנו יאא בייבי נולד כדי לענות על הצורך של הורים טריים רבים במידע והתייעצות. באמצעות הבלוג תוכלו למצוא תשובות לשאלות רבות, להרחיב ידע בנושאים חשובים רבים ולקבל המון טיפים טובים מהורים מנוסים, בנושאי חינוך ובריאות, בטיחות, צעצועים, ביגוד והנעלה כדי שגם אתם תשארו מעודכנים.

תינוק

 

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם