Nishma's

חיפוש

איפה הכי כדאי לקנות מוצרי קוסמטיקה ברשת

בעידן הקורונה כמעט ואין קניה שלא נעדיף לרכוש אונליין, אם בעבר זאת הייתה אפשרות נוחה כשלא יכולנו ללכת או רצינו להזמין משהו זול יותר מחו"ל, כיום רוב הקניות עברו לרשת כולל מוצרי הקוסמטיקה. בדיוק כמו כל קניה אחרת ברשת יש דברים שכדאי שנשים לב אליהם בעת הרכישה און ליין, הדבר יקל עלינו מאוד לאחר הרכישה במידה ונתקל בבעיות.

 

למה כדאי לשים לב בקניית מוצרים ברשת?

 

משלוחים והחזרות

בתקופה זו, תודעת השירות עברה ממוכרות חייכניות ועוזרות אל תנאי המשלוחים וההחזרות. לפני שאתם מזמינים מאתר מסוים כדאי לבדוק טוב את מדיניות המשלוחים וההחזרות. שימו לב לכמה פרמטרים:

 

זמני המשלוח

לעיתים יש מוצרים בייחוד בקוסמטיקה שתצטרכו באופן דחוף, במקרה זה כדאי לבדוק שהמוצר ישלח אליכם בתוך ימים ספורים ולא למשל שבועיים פלוס. כמובן שהאם האתר עומד בזמנים במידה ולא ראיתם המלצות קודמות תוכלו ללמוד רק מניסיונכם לאחר הזמנה אחת.

 

שליחים ואיכות הגעת המוצרים

שימו לב כיצד יגיע אליכם המשלוח, האם יש אפשרות לשים מאחורי הדלת או שתצטרכו להיות מתוזמנים עם השליח. רמת שירות גבוהה יותר היא האפשרות כמובן שיניחו לכם מאחורי הדלת ולא תצטרכו לטרוח בעצמכם. בנוסף, גם האופן בו מגיע המוצר ארוז וסגור כמו שצריך משמעותי.

 

החזרות

בדקו מהי מדיניות ההחזרות של האתר תוך כמה זמן תוכלו להחזיר ואופן ההחזרה.

 

אמינות המוצרים

אתרים רבים מייבאים את המוצרים שלהם מחו"ל, למרות שיש אפשרות לקנות ישירות מחו"ל באופן מוזל, לעיתים נעדיף לקנות בארץ על מנת שחווית הקנייה שלנו תהיה ישירה ונעבוד מול שירות לקוחות בארץ. כדאי לנסות להבין מהאתר אותו בחרנו אלו מוצרים אנחנו רוכשים, אם יש ספק לברר מול האתר מאיפה המוצרים או לנסות למצוא המלצות ברשת או מחברים על הרכישה.

 

חווית קנייה

בניגוד לקנייה הפיזית, חווית הקנייה ברשת כוללת צרכים קצת שונים. לרוב נעדיף לקנות מאתרים שהתצוגה בהם נוחה, שהם מתוחזקים ונעימים לגלישה. בנוסף, נעדיף לקנות באתר שמרכז לנו את כלל הצרכים במקום אחד. לכן, ניתן לראות עוד ועוד אתרים שמוסיפים קטגוריות נוספות של מוצרים על מנת לאפשר לצרכנים להישאר תחת אתר אחד ולבחור כל מה שהם צריכים.

 

מחיר ומבצעים

שימו לב למבצעים השונים בין אתרי הקוסמטיקה, אתרים שונים מציעים הנחות בזמנים שונים. כדאי לעקוב, לבדוק ולעשות סקירת שוק בדיוק כמו שתעשו בעת קניית מוצרים אחרים. הדבר יכול להיות משמעותי ביותר מבחינת פערי המחיר.

 

המלצה

פארמה פלוס הוא אתר לקניית קוסמטיקה ברשת המרכז לכם במקום אחד את כלל מוצרי הקוסמטיקה שתצטרכו במחירים נוחים, בתצוגה נוחה ובכל קטגוריה אפשרית שתוכלו לחשוב עליה: בית מרקחת, לאם ולתינוק, קוסמטיקה הכוללת איפור ובושם, אורתופדיה ,דנטלי ועוד.

לקריאה נוספת – https://www.airbnb.com/things-to-do/places/13405756.

מוצרי קוסמטיקה

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם