Nishma's

חיפוש

אילו רשתות חברתיות חשובות לשיווק ב-2022?

שיווק הוא כבר מזמן לא רק מודעות פרסום בעיתון או על שלטי חוצות. כללי המשחק השתנו מקצה לקצה בעשור האחרון, והרשתות החברתיות לוקחות בו חלק בלתי נפרד. השיווק הפך להיות אינטנסיבי ומורכב הרבה יותר, מצד אחד, אך יחד עם זאת, ההזדמנויות גדלו והשמים הם הגבול. השיווק הרשתי מאפשר לנו להגיע לכל קצוות הגלובוס בלי לצאת מהמשרד, ואפילו בלי לקום מהספה.

 

הרשתות החברתיות

פייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק הן הרשתות החברתיות הפופולריות ביותר בישראל, ומספר המשתמשים בהן הולך וגדל ללא הפסקה. ב-2022 כל מערך שיווק טוב כולל בתוכו תכניות ואסטרטגיות פרסום ברשתות החברתיות. אם אתם חלק ממערך שיווקי, עצמאיים או בעלי עסק, לא תוכלו שלא להשתמש ברשתות החברתיות כדי למתג את עצמכם וכדי לשווק את המוצרים שלכם.

 

תפקיד ראשי

במאה ה-21 הרשתות החברתיות הן חלק בלתי נפרד מעולם העסקים. אם תדפדפו בכל אחת מהפלטפורמות במשך כמה דקות, בוודאות תיתקלו בפרסומת אחת או שתיים. אמנם הזכרנו 3 רשתות עיקריות אך ללא ספק יחסי הכוחות ביניהן משתנים ללא הפסקה. כיום, במבט קדימה, הרשת החברתית המובילה היא טיקטוק, שם נמצאים הצעירים שיגדלו מהר מאוד ויהפכו לצרכנים העיקריים בשוק.

 

טיקטוק

תנו לנו לתאר במילה אחת את הרשת החברתית הפופולרית ביותר בקרב הצעירים: מהירה. דפדוף קצר בתכנים של הטיקטוק יבהיר לכם מעבר לכל ספק שאתם איטיים וחסרי מעוף. מהירות התנועה, קצב השינוי המהיר, המעבר החלק והבלתי פוסק בין טרנד אחד למשנהו, הכול מהיר יותר מקצב המחשבה שלנו. אבל נוכל לעודד אתכם ולמר שלא מדובר בכישרון או בגיל, מדובר בהרגלים ובמיומנויות, שאפשר וכדאי לרכוש.

 

שיווק ברשת

אם אתם מעוניינים להצליח לשווק את עצמכם, את העסק שלכם או את המוצרים שלכם באמצעות הרשתות החברתיות, תוכלו ללמוד לעשות זאת. גם בעניין שלכאורה קשור לגיל ולמיומנות, המציאות מוכיחה שוב ושוב, שלמידה מאפשרת לנו לעשות כל מה שרק נרצה, בטח אם מדובר ביצירת תכנים. טיקטוק היא מרחב שיש בו אין סוף הזדמנויות ואפשרויות, צריך רק לדעת איך להשתמש בה.

 

איך עושים את זה?

לילדים השימוש באפליקציה כמו טיקטוק מגיע בצורה אינטואיטיבית. הסבר קצר מחבר שלמד מחבר אחר, והם שולטים. למבוגרים, הלמידה מורכבת קצת יותר ודורשת קצת יותר העמקה וכלים מעשיים, ובדיוק בשביל זה תוכלו למצוא סדנאות וקורסים לטיקטוק. הקורסים כוללים תכנית מעניינת וחווייתית, שנותנים את כל הכלים המעשיים כדי להשתמש בטיקטוק למטרות שיווק ופרסום.

 

לסיכום

חלק בלתי נפרד מכל עסק הוא השיווק, וכדי ליצור מערך שיווקי איכותי ומקיף, תהיו חייבים לכלול בו פרסום ברשתות החברתיות. ב-2022 הכיוון ברור למדי, טיקטוק מובילה את העתיד, ותשאיר מאחוריה בשלב כלשהו את פייסבוק ואינסטגרם. אם אתם רוצים להשקיע בעתיד, תשקיעו במקום שיבטיח לכם החזר השקעה, ותלמדו כלים שיאפשרו לכם להיות חלק מהקדמה. בהצלחה J

רשתות

 

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם