Nishma's

חיפוש

אילו חטיפי כלבים הכי מתאימים לאילוף?

אחת השאלות המוכרות ביותר שנשאלות לא פעם מצד אנשים ששולחים את הכלבים שלהם לאילוף נוגעות לבחירת חטיפים. שכן, זה ידוע שהליך של אילוף מצריך שימוש בחטיפים, אבל זה לא תמיד ברור אילו חטיפים הם המתאימים ביותר. יצאנו לבדוק את הנושא באופן מעמיק כדי לענות על השאלה המדוברת אחת ולתמיד. הישארו אתנו ותגלו אילו חטיפים הם המתאימים ביותר.

 

תכירו תחילה את המומחים שהציגו בפנינו את התשובות

רגע לפני שנציג בפניכם את התשובות לשאלה המתבקשת, ראוי שתדעו מי הם האנשים שעומדים מאחורי המדריך. הפעם, בשונה מהמדריכים הקודמים שלנו, החלטנו לפנות אל יודעי דבר. כלומר, אל אנשים שאילפו את הכלבים שלהם או שהם נמצאים בהליך אילוף ממש בימים אלו. הגענו אליהם דרך קבוצת פייסבוק שיש בה חובבי כלבים ושאלנו אותם מהם לדעתם החטיפים שמתאימים ביותר לאילוף. קיבלנו מעל ל – 40 תשובות ובחרנו בסופו של דבר את אלו שנראו לנו המתאימות ביותר. זו ההזדמנות להודות לכל מי שהגיבו וסייעו בכתיבת המדריך. שכן, בזכותם, מדריך זה עולה לרשת והוא צפוי להעלות את המודעות בתחום.

 

אילו חטיפי כלבים הכי מתאימים לאילוף? התשובה של דן מתל – אביב

לדן יש כלב מסוג לברדור כבר מעל שנה. לדבריו, בתקופה האחרונה הוא החליט לעבור אתו הליך אילוף שיאפשר לו ללוות בהמשך אנשים לקויי ראייה. דן ציין כי בחירה של חטיפים צריכה להיעשות תוך מחשבה מעמיקה בדיוק כמו בחירה של מזון לכלבים. הוא אמר כי חטיפים שמתאימים ביותר לאילוף הם חטיפים לכלבים שיש בהם הרבה שומן. פשוט בגלל שכלבים אוהבים מאוד שומן.

 

אילו חטיפי כלבים הכי מתאימים לאילוף? התשובה של יעל מבת גלים

ליעל יש גור כלבים מתוק שנמצא אצלה באומנה. היא צריכה לשמור עליו עד שהוא ימצא משפחה. בינתיים היא מאלפת אותו באופן עצמאי. היא סיפרה שיש לה ניסיון בתחום והיא יודעת שהחטיפים שמתאימים ביותר לאילוף הם אלו שאהובים ביותר על הכלב שלכם. היא הסבירה שחשוב לבחור בחטיפים שטעימים לו. שכן, כך, הוא ירצה לקבל מהם עוד ולבצע פעולות שנתפסות בעיני המאלף כחיוביות. ביקשנו לשמוע מהם החטיפים שאהובים על הכלב שלה והיא שלחה לנו רשימה:

  • חטיפי בייקון
  • חטיפי ברווז
  • חטיפי עוף וסלמון

 

טיפ חשוב שנמסר לנו מצד כמה מהגולשים

רגע לפני שהמדריך יסתיים, חשוב לנו לציין בפניכם כי גולשים רבים ביקשו מאתנו לכתוב במדריך זה כמה מילים אודות החשיבות בבחירת חטיפים איכותיים. יש מגוון רחב של חטיפים בשוק, אתם וודאי יודעים. עליכם לשים לב שאתם בוחרים בחטיפים שהם לא רק טעימים, אלא גם כוללים רכיבים חשובים לתזונה של הכלב.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שהציג בפניכם אילו חטיפים הכי מתאימים לאילוף של הכלב שלכם. כעת, כשיש בידיכם את כל המידע בנושא, נותר לכם להתחיל באילוף.

חטיפים

 

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם