Nishma's

חיפוש

איך ניתן להידבק בקונדילומות

אישה שמגלה קונדילומות באזור איבר המין שלה בדרך כלל נלחצת מאוד והדבר הראשון שהיא תעשה יהיה לפנות אל רופא הנשים שלה לצורך טיפול. אם זה קרה לך את בוודאי מחפשת עוד מידע בנושא ורוצה תשובה ברורה לשאלה: איך נדבקים בזה ולמה זה קורה?

 

מהן קונדילומות?

בפועל אנחנו רואים שכאשר מדברים על קונדילומות ודרכי הדבקה למעשה מדברים על סוג של גידולים שפירים שנגרמים למעשה מזנים של וירוס הפפילומה. מדובר על עניין מאוד מדבק וחשוב לדעת שגם נשים וגם גברים עלולים לסבול מהן. בעידן שבו אנחנו חיים הקונדילומות מהוות את מחלת המין הכי שכיחה שקיימת, כך שברור מדוע יש גם לא מעט טיפולים שמוצעים למי שסובל מהעניין. ברוב המקרים כאשר מדברים על קונדילומות מדברים על אבחנה ויזואלית, שכן רואים אותן על העור באזור איבר המין.

 

החשיבות של טיפול מוקדם

עוד לפני שנדבר על הדרכים השונות שבעזרתן ניתן יהיה לטפל בתופעה הזאת, חשוב להבין את העניין של אבחנה וטיפול מוקדם. ראשית, זה לא נעים, אז למה להמשיך ולסבול מהעניין לזמן רב? שנית, הבעיה העיקרית עם קונדילומות זו העובדה שהן מאוד מדבקות. משמעות הדברים היא שאם אישה גילתה שיש לה קונדילומות, אם היא לא תטפל בעניי ואם היא תמשיך לקיים יחסי מין עם גברים שונים, היא עלולה להדביק גם אותם במהירות. כמו כן, קונדילומות גם עלולות להתפשט לעוד מקומות ולכן רצוי לעצור את העניין כמה שיותר מהר.

 

מה עושים בנידון?

החדשות הטובות שכדאי לדעת לגבי קונדילומות, זה שיש היום לא מעט דרכי טיפול שביניהן אפשר לבחור. ניתן לבצע כריתה, וזה אומר שבמצב כזה הרופא פשוט מוריד בתהליך כירורגי את הקונדילומות שהוא ראה ואבחן. מצד שני, יש מקרים שבהם גם קרמים שמורחים בצורה נקודתית יכולים להיות מאוד יעילים, אך לא תמיד זה המצב.

 

דרכי ההדבקה

וכעת, אחרי שהסברנו מהן קונדילומות ואיך מטפלים בהן, חשוב להבין גם איך נדבקים. כפי שהזכרנו לעיל, מדובר על מחלת מין לכל דבר ועניין, ולכן טבעי שדרך ההדבקה תהיה בקיום יחסי מין. זה לא משנה אם מדובר על יחסים אנאליים, אוראליים או וגינאליים, שכן בכל מקרה ההדבקה עלולה להתבצע במהירות שיא. אומנם זה נכון שקונדום יכול לסייע, אך לא במאת האחוזים ולכן יש לשים לב לעניין ולהיות מודעים לו.

 

כיצד לבחור את המרכז בו נעבור את הטיפול?

אישה שרוצה לטפל בקונדילומות צריכה לבחור מרכז רפואי מתאים, שכן לא תמיד הרופא המטפל הרגיל והשגרתי יוכל לעזור. זה מאוד תלוי בשיטת הטיפול שתתאים לכל אישה ולכן יש טעם לברר גם את הנקודה הזאת לעומק. מה שבטוח זה שרצוי לבחור מרכז רפואי מקצועי שבו עובדים רופאים מומחים ושקיים בו ציוד מתקדם ביותר.

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם