Nishma's

חיפוש

איך לעשות מיתוג מחדש של חברה

במבט ראשון, מיתוג מחדש נראה מהנה ומרגש. אולם, במידה וקיים ניסיון במיתוג, מהרבה נבין שהחלקים במהנים- בחירת צבע, לוגו ופונט הם חלק קטן ממיתוג מחדש של חברה. כדי למתג חברה מחדש בצורה יעילה, נצטרך הבנה ברורה של תהליך המיתוג מחדש. אז בואו נראה איך עושים מיתוג מחדש לחברה.

 

הצעדים הנדרשים למיתוג מחדש של חברה

אז איך נסדר את הליך המיתוג גם ללא ניסיון?. סביר להניח כי ניעזר בחרה המתעסקת במיתוג מחדש ויכולה לעזור בדברים כמו אלמטים ויזואלים והודעות. אולם חברות אלה בדרך כלל לא יכללו את המיתוג מחדש בתוך החברה שלנו אז הנה הצעדים למיתוג מחדש.

 

  1. מחקר

עוד לפני קבלת ההחלטה על מיתוג מחדש מומלץ לעשות מחקר מקיף. זאת, כדי לא לקפוץ למסקנות לא נכונות. היו בתוכים שאנו מבינים את המותג, קהל הלקוחות והשוק טוב יותר מכל אחד אחר. כנראה שחברת המיתוג מחדש תעזור לנו בשלב זה, אך נסה להיות בעל ידע לפחות כמו שלהם. לפניך רשימה של נושאים לחקירה:

-מה הלקוחות הנוכחיים שלנו רוצים ומה הדעה שלהם בנוגע לחברה שלנו.

-מהם המוצרים, השירותים והדעה בנוגע לחברות המתחרות לנו.

-מה דעתם של העובדים שלנו על החברה.

-מהן הדעות של מובילי דעת קהל ומנהיגים בנוגע לחברה שלנו.

 

2.יצירת קשר אפקטיבי עם בעלי עניין

אחד הדברים הראשונים שליכולים לפגוע במיתוג מחדש שלנו הוא חבר הנהלה שלא מסכים עם הדרך בא נרצה למתג מחדש את החברה שלנו. לכן, מומלץ מהרגע הראשון להעביר את הדברים המבים לכל בעלי העניין:

-לוח זמנים.

-תקציב.

-מטרות מרכזיות.

-המחקר הרלוונטי הנוגע לקבלת ההחלטה למיתוג מחדש.

-ההשלכות למחלקות של כלל בעלי העניין.

 

  1. תעד הכל

תעדו כל צעד וחלטה בתהליך המיתוג מחדש. תהליך זה הוא הכרחי שכן, בעולם המיתוג מחדש בו ישנם שינויים מהירים, הדבר האחרון שנרצה לעשות הוא להשאיר החלטה או שינוי ללא תיעוד. מומלץ להשתמש באחת התוכנות כמו "Evernote" כדי לנהל את כלל המסמכים שלנו בצורה מסודרת ובטוחה.

 

4.תכנן את תהליך שיחרור המותג

אין הגיון בהשקעה למיתוג מחדש רק כדי לראות אותו כושל בתהליך השיחרור. כדי למנוע מצב זה התחילו במיתוג בתוך החברה אל מול העובדים. אמנם, תהליך זה משתנה ביחס לגודל החברה, אך ללא קשר לחברה שלנו, הצלחה בחלק זה היא קריטית כדי לאפשר להתליך המיתוג להצליח גם בחוץ. מומלץ לפעול בשלושה מישורים כדי להשיג זאת:

-שיווק בפנים החברה הכוללים בפיגשות, וידאו ואימיילים לעובדים.

-שיווק חוץ הכולל פרסומות, סמליל, מיילים ללקוחות ושימוש במדיה חברתית ובלוגים.

-מסיבות שחרור הכוללת הזמנה של לקוחות, עובדים ותקשורת לאולם כדי לשמוע על המותג החדש.

שיווק נכון

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם