Nishma's

חיפוש

תתקדם גבר – איך לעשות יום כיף לעצמך

לא פשוט להיות גבר.

אתה צריך לכבוש, לפנק, לבכות בלילה, להסתיר חולשות, לפרנס, לעבוד, להוכיח, לבצע ובעיקר להישאר חזק, אך ישנם ימים שאתה פשוט יכול להישען אחורה

ולפרגן לעצמך על כך שאתה פשוט גבר.

אז בדיוק בשבילך –  לו"ז ליום כיף פרטי כי מי אמר שזה רק שלהן ?

 

קח את הזמן ושהעולם יחכה בחוץ

תמיד אתה רץ ממהר, רוצה להספיק. אז זהו. שלא. היום זה היום שלך ואתה קם באיזי. שוטף פנים, מחמם מים ומכין לך קפה. זה יכול להיות שחור, נס על חלב, אמריקנו. העיקר שיהיה שלך ותכבד את הטקס. בלי טלפון או הסחת דעת. רק אתה והוא. זה יכול להיות במרפסת, בשולחן במטבח או בסלון, תתפנק על הקפה שלך ובעיקר תחשוב על היום שמגיע. יש כאלה יוסיפו לטקס סיגריה ויש כאלה שיוותרו. העיקר שזה זמן שבו הכל עוצר מלכת. רק אתה והקפה כי אם לא נוכל לשתות קפה עם עצמנו אם מי כן?

 

למד משהו חדש

אחד מהדברים הבולטים ביותר אצלנו הגברים זו היכולת המוגבלת שלנו לעשות כל יום רק את מה שאנחנו יודעים ולא יותר מזה. יום כיף זו הזדמנות מצוינת להבין מה רצינו ועוד לא למדנו לעשות. זה יכול להיות ניגון בגיטרה, רכיבה על אופניים, גלישה על סאפ, שימוש באקסל, כדורגל, כדורסל, קריאת ספר, נדל"ן. כל דבר שישדרג את היכולת שלך ויוסיף תחביב אמיתי לחיים. תקדיש לזה זמן מחשבה אמיתי וכנה. זה משנה חיים.

 

אימון כושר

אחרי שגילית משמעות נוספת ונתת ביטוי אמיתי לרצונות שלך אתה יכול לחזור לתחזוק המכונה הנפלאה הזו – גופך. תחשוב על הגוף הזה שגורם לך בכלל לחשוב, לקום, לא להתעסק בבתי חולים ומחלות כאלו ואחרות ותן לו את המקום שמגיע לו ואין מקום יותר טוב ממכון כושר. עלה על בגדי ספורט וכנס למקום הזה שבו מקדשים את הגוף. אז נכון שהוא שטחי ואתה רואה בו נרקסיסטים/ות שונים/ות, אבל הוא גם מרפא, גורם לך לברוח מהמחשבה, נותן לך בסוף האימון להרגיש טוב ובעיקר הזדמנות להכיר בחורות או בחורים שגם להם איכפת מעצמם.

 

חברים

סיימת את האימון וגילית שרוב היום התעסקת נורא בעצמך ואתה מרגיש פתאום לבד, כי אתה הרי יצור של קהילה ואתה חייב, פשוט חייב לפגוש את אלו שגורמים לך להרגיש נורמלי. אז תרים טלפון לחברים הטובים ותרים מפגש. סיים את היום בדרינק, מסיבה, ערב בשרים או כל מה שרק תחשוק בו כדי להיות איתם. עם אלו שבדיוק כמוך. ואז שתספר להם על היום הזה שעברת הם יעריכו ואתה תרגיש טוב יותר. כי אתה פתאום קצת שונה.

 

סוף יום

הגעת מרוסק הביתה, התקלחת ונעמדת מול מראה מרוצה או לא ?

 

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם