Nishma's

חיפוש

איך לנקות דלת זכוכית ללא כתמים

בין אם שמתם לב ובין אם לא, המפגש שלנו עם דלתות זכוכית הוא די יום יומי. בין אם בבית, בעבודה, בבנק או בסופר – דלתות זכוכית הן דלתות שנמצאות בכל מקום. יצא לכם לתהות פעם איך דלתות זכוכית נשארות כל כך נקיות, עד כדי כך שלפעמים אפשר אפילו להתבלבל, לחשוב שהן חלל פתוח וחלילה להיתקע בהן? במאמר זה נבין איך לנקות דלת זכוכית ללא כתמים.

 

מה ההבדל בין דלת זכוכית לדלת אחרת?

זה לא סתם שאנחנו כותבים לכם מאמר מיוחד על איך לנקות דלת זכוכית ללא כתמים. יש המון סוגים של דלתות, אבל על דלת זכוכית, מתוקף היותה עשויה מזכוכית, לכלוכים וכתמים נראים לעין הרבה יותר בקלות. בדיוק בגלל זה כדאי להשקיע בלהבין איך לנקות דלת זכוכית ללא כתמים, ולהבטיח ניקיון ונראות מעולים.

 

איך לנקות דלת זכוכית ללא כתמים?

אז לפני שנדבר על איך לנקות דלת זכוכית ללא כתמים, כדאי לדעת שדלתות זכוכית יכולות לשמש בתור דלתות כניסה לחדרים, דלתות כניסה למשרדים, דלתות זכוכית של מקלחון ועוד. הניקיון של כל הדלתות נעשה באופן זהה, אולם יש דלתות זכוכית שתוכלו לשלב בניקיון שלהן חומרים נוספים.

בדלתות המקלחות, למשל, תוכלו לשלב, בנוסף לחומרי הניקיון שמיד נפרט עליהם, גם ניקיון עם חומרים להסרת עובש או אבנית, שיוכלו להסיר מהן גם כתמים מסוג כזה, וישאירו שכבת חומר פעיל כדי להרחיק את הלכלוך מלהידבק אליהן שוב.

 

יש חומרים תעשייתיים ויש חומרים ביתיים

כשמדברים על איך לנקות דלת זכוכית ללא כתמים כדאי לדעת שיש בשוק חומרים מוכנים לניקוי דלתות זכוכית, וכן שיש אפשרות להכין בבית, משילוב של כמה חומרים יחד, חומרים לא פחות טובים ולא פחות מנקים מהחומרים הקיימים כבר בשוק.

בכל מקרה חשוב לדעת שאת הניקיון יש לעשות עם אביזרים רכים כמו ספוגית הפלא או מטלית לחה, ולא עם סקוצ'ים שעלולים לשרוט את הזכוכיות.

אז בתחום החומרים התעשייתיים תוכלו למצוא מגוון מרססים מיועדים לזכוכיות מכל הסוגים – חלונות, דלתות מקלחון, דלתות כניסה מזכוכית ועוד.

אם בא לכם לקחת את נושא הניקיון אפילו עוד צעד קדימה, תוכלו לרקוח בעצמכם חומרי ניקיון ממגוון חומרים שכולנו מחזיקים בבית תמיד. למשל חומץ הוא חומר מצוין להברקת הזכוכיות (להלן מאמר המפרט על חומרי ניקוי המתאימים להברקת זכוכית), כמו גם מיץ לימון. אמנם הריח יישאר איתכם לכמה שעות, אבל ההברקה תהיה מושלמת.

ניקיון חלונות על ידי סנפלינג

 

מעדיפים שמישהו ינקה בשבילכם?

זאת בהחלט אפשרות. קיימות עשרות ומאות חברות ניקיון שישאירו את דלתות הזכוכית שלכם מצוחצחות ומבריקות. בין אם זה ניקיון משרדים בחיפה או ניקיון בית בבאר שבע, תוכלו למצוא את חברות הניקיון שיוכלו לעשות בשבילכם את העבודה, וכל מה שלכם יישאר לעשות הוא להרים את הרגליים ולא להפריע.

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם