Nishma's

חיפוש

איך לוודא שאתם לוקחים את ביטוח הבריאות המקיף והזול ביותר

ביטוח בריאות מטעם המדינה (ביטוח לאומי) או מטעם קופת החולים, מספיקים לדברים מסוימים אך אינם כוללים טיפולים רבים או תרופות מסוימות. ביטוחי בריאות באופן פרטי, דרך חברות ביטוח שונות, כוללים בתוכם הרבה מעבר: יותר שירותים, יותר תרופות ומכסים גם מחלות, תאונות, ניתוחים ואפילו נכויות. בנוסף, הסכום שאתם משלמים עבור השתתפות עצמית נמוך יותר.

 

סוגי הביטוחים השונים

במדינת ישראל ישנם 3 סוגי ביטוח בריאות: ממלכתי, שב"ן וביטוחים פרטיים. הביטוח הממלכתי מסופק ע"י המדינה והוא שווה לכל אזרחיה (הביטוח הלאומי). שירותי הבריאות הנוספים-שב"ן ניתנים ע"י קופות החולים ומכילים שירותים נוספים ממה שיש בביטוח הממלכתי.

לבסוף, הביטוחים הפרטיים שמסופקים ע"י חברות ביטוח. את הביטוחים הנ"ל ניתן לקחת כתוספת לשב"ן או במקומם. הביטוחים הפרטיים מכילים את מגוון השירותים הרפואיים הגדול ביותר מכלל כל הביטוחים. היכנסו לאתר פורטל הביטוחים הגדול בישראל ותחפשו את הביטוח המושלם עבורכם.

 

יתרונות הביטוח הפרטי

ביטוחי בריאות פרטיים הינם המקיפים ביותר ולעיתים גם הזולים ביותר כי הם מכילים המון שירותים שלא קיימים בביטוחים הציבוריים. דוגמאות לשירותים שתמצאו בביטוחים פרטיים: בדיקות סקר, טיפולים רפואיים שלא כלולים בסל, תרופות שלא כלולות בסל התרופות, בדיקות הריון מקיפות, הפנייה לרופא מומחה, אבחונים לילדים, כיסוי על ניתוחים או השתלות בחוץ לארץ ושירותים של רפואה משלימה.

 

איך מתאימים את ביטוח הבריאות

ביטוח בריאות מדבר על סטטיסטיקה ולכן הוא מותאם אישית למבוטח לפי גיל, מין, היסטוריה רפואית, מחלות במשפחה, הרגלים אישיים (עישון, עיסוק בספורט אתגרי וכד'), משקל המבוטח וגובהו ובעצם כל פרט שיכול לשנות ולהגדיל את הסיכוי לחלות במחלה מסוימת או להיות מעורבים בתאונה. אז ככה שגם אם אתם תאומים זהים, עדיין תשלמו פרמיית בריאות שונה אחד מהשני. כדי לקבל את ההצעה המשתלמת ביותר עבורכם מומלץ להיעזר בשירות של סוכן ביטוח בריאות מנוסה.

 

ביטוח בריאות בחו"ל

כל הביטוחים שהוזכרו הנ"ל, מדברים רק על שטח ישראל בלבד. ברגע שהחתמתם את הדרכון, אתם כבר לא מכוסים. קחו בחשבון שגם אם אתם נוסעים רק לסוף שבוע קצר בבית מלון בחו"ל עדיין אתם יכולים להחליק ברצפה של הבריכה בטעות ולהתאשפז בבית חולים מקומי.

ההוצאות הרפואיות בחו"ל הרבה יותר יקרות ולכן אל תיסעו אף פעם בלי ביטוח בריאות לחו"ל שמותאם לסוג החופשה שלכם (למשל, ביטוח ספורט אתגרי עבור חופשת  סקי). בנוסף, יש לוודא שבכל ביטוח שתעשו יהיה סעיף של הטסת גופה לארץ, לא עלינו.

 

לסיכום

כפי שראיתם יש מגוון ביטוחי בריאות בארץ, החל מהביטוחים הציבוריים ועד לפרטיים. כל אחד מכסה שירותים שונים וכל אחד מתומחר באופן שונה. מומלץ לבחור ביטוח שמכסה כמה שיותר שירותים רפואיים ותרופות, מכסה תאונות ומגוון רחב של מחלות. לפעמים שווה לשלם קצת יותר מאשר ממה שעולה השב"ן כדי לקבל כיסוי יותר רחב ומקיף.

ביטוח בריאות

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם