Nishma's

חיפוש

איך לבשל באופן מושלם פיקניה

אם אתם רוצים לבשל פיקניה ולצלוח את זה כמו גדולים, אנחנו ממליצים להזמין את החברים בכדי להיות עדים למנה המנצחת הזאת.

כבר עכשיו אנחנו מציינים, נתח פיקניה הוא נתח בקר שאינו כשר.

אבל בכל זאת, הנה לכם מתכון מנצח להכנת פיקניה מהסרטים.

נתח הפיקניה אמנם נפוץ מאוד ופופולארי במסעדות דרום אמריקה, אבל בארץ הוא נחשב לא כשר. פיקניה נמצא בחלקה האחורי של רגל הפרה, בצמוד לגיד הנשה שעובר שם. מאחר שנתח הפיקניה לא כשר בישראל, הוא לא נחשב נפוץ, אבל אין ספק שיש לו קהל מעריצים. בואו נלמד איך מבשלים אותו נכון. קבלו מתכון מנצח להכנת פיקניה בצלייה איטית. אנחנו כבר עכשיו אומרים לכם, יהיה עדיף לרכוש טבון ביתי ולהשמיש אותו לטובת הפרויקט המבורך הזה.

 

פיקניה מנצחת לאורחים: שלב ראשון – סידור מצרכים על השיש 

בואו נתחיל עם המצרכים שאתם תצטרכו עבור הכנת פיקניה שמותחת לאנשים חיוך מאוזן לאוזן. קודם כל, אתם צריכים בערך 2 ק"ג של נתח פיקניה משובח. אם יש לכם קצב שכונתי, לכו אליו, כי סביר להניח שאתם לא תמצאו פיקניה בסופרמרקט כשר.

תארגנו לכם על השיש את המוצרים הבאים בנוסף: פלפל שחור גרוס, שמן זית, מלח שולחן גס, תערובות של עשבי תיבול לטעמכם (מומלץ פטרוזיליה וכוסברה), אורגנו וטימין יבש. לאחר מכן, אתם מוכנים לצאת לדרך. כמו שאמרנו, פיקניה עדיף לצלות ולא להכניס לתנור הביתי.

 

בכל מקרה אי אפשר להכין פיקניה בתנור ביתי?

אפשר להכינו גם בתנור ביתי, אבל עדיף יהיה להכין פיקניה בתוך טבון. לידיעתכם, ישנם בימינו טבונים ביתיים איכותיים במיוחד. רכשו לכם טבון ביתי ותעופו גבוה על המתכון הזה. לגבי הפרקטיקה, יש להדליק את הפחמים בערך שעה וחצי לפני שאתם מכניסים את הפיקניה לטבון.

בינתיים, עד שהפחמים בוערים, עדיף שהפיקניה תהיה מחוץ למקרר. אל תעלו אותה על האש כשהיא קרה. שימו לב, אם אתם מעלים את הנתח על האש כשהוא קר, אתם למעשה גורמים לכיווץ ולנוקשות בביס. הבשר יהיה נוקשה ופחות גמיש בכל לעיסה. מעבר לכך, חשוב גם לזכור כי מדובר בתהליך צלייה איטי.

 

לפתח ולטפח את התאבון: זכרו כי מדובר בתהליך צלייה איטי של פיקניה

לאחר שאתם מניחים את הנתח בתוך הטבון או בתוך התנור הביתי, יהיה עליכם להמתין לפחות שעה-שעה וחצי עד שתהפכו את הנתח. ובכדי להפוך את המנה הזאת לעוד יותר מושלמת אפילו, אנחנו ממליצים לכם על עיטוף ירקות בנייר כסף והשלכתם פנימה גם כן.

בין אם אתם מכינים את הפיקניה בתנור ביתי או בטבון, הירקות יוסיפו לכם המון. אתם יכולים להשתמש בתפוחי אדמה, בטטות, בצלים ושום, עגבניות על הגריל, עגבניות שרי ועוד. שיהיה המון בתאבון, אנחנו בטוחים שאתם כבר ממש רעבים!

 

סטייק

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם