Nishma's

חיפוש

אטרקציות לאירועים פרטיים – 5 הטובים ביותר

ארגון אירועים הוא אחד המקצועות היותר מעניינים הקיימים. בכל פעם מחדש, מארגן האירוע חי את השמחה וההנאה של המשתתפים ואת האירוע הנפלא וזמן האיכות שהם בילו ביחד – בני משפחה שלא נפגשו מזה עידן ועידנים, חברים טובים בפגישות מחזור, מקומות עבודה בערב חברתי נפלא ועוד מגוון הזדמנויות חברתיות ומשפחתיות. בשורות הבאות נציג בפני הקורא חמש אטרקציות איכותיות, שכל אחת מהן בנפרד וכולן כאחת, עשויות להפוך כל אירוע להצלחה מסחררת.

במה לפני מופע

משחקי חברה, משחקים היתוליים והופעת סטנד אפ

אחת האטרקציות שתמיד היתה מעניינת ותמיד הפכה למסמר הערב, היתה משחקי חברה שונים. משחקים מהסוג הזה יכולים להיות משחקי חשיבה, או משחקים שיש בהם מימד פיזיולוגי. האטרקציה הזאת, אם היא מאורגנת נכון ומגובה בתפאורה הולמת, כולל ביגוד מעניין וקישוטים שהוכנו מראש לחלל שבו המשחקים נערכים, היא איננה נופלת ממיטב האטרקציות המושקעות. מה שמשעשע בכל הסיפור הוא, שגם משתתפים מבוגרים במסיבות יכולים להיגרר בקלות למשחק, שרק בקושי אפשר להפסיק אותו.

משחקים היתוליים הם השלב הבא, מעין אבולוציה של משחקי החברה. כאן מתבצע מעבר מאווירה הרצינית לכאורה ותחרותית, לאווירה היתולית משהו. זוג חייב להרים כדור מהרצפה לשולחן, בלי להשתמש בידיים מעניין לראות באילו חלקי גוף אכן נעשה שימוש… זוג אחר, חייב להגיע ממקום אחד לאחר, בעודו קשור איש לרעותו בחלק מסוים בגוף. אלה רק שני משחקים, וכמוהם יש מאות שיכולים לעשות ממש שמח.

בשלב הבא, כשהמשתתפים במסיבה מתעייפים גם מהמשחקים ההיתוליים, זה הזמן להפסקת קפה וארוחה קלה, שלאחריה תגיע הופעת סטנד אפ מהממת, מבית המדרש של גידי ליבנה. מדובר באחד הסטנדאפיסטים המתוחכמים, שיכול להתאים את ההופעה שלו לכל סוגי האוכלוסייה. הופעת סטנד אפ מותאמת, עשויה להפוך בקלות למסמר הערב, ולהאפיל על כל פעילות אחרת.

ריקודים, מוזיקה וקריוקי

הופעת הסטנד אפ מסמלת את סיום החלק הראשון של הערב, שלאחריו סועדים המשתתפים את ארוחת הערב.האורחים נרגעים מהאטרקציות הקודמות, ומכינים את עצמם להמשך הדינאמי של הערב. בשלב הבא, כמו בכל מסיבה שמכבדת את עצמה, מגיעים הריקודים. אורחים שנמצאים עדיין תחת ההשפעה של מופע הסטנד אפ המבדר, יקומו קרוב לוודאי ויקרעו את רחבת הריקודים.

בסוף הערב, יחד עם בהקפה, העודה והכיבוד הגל, יגיע גם מופע הקריוקי. לא כולם חייבים להשתתף בפועל, אבל כולם מאזינים איך החברים שלהם מקלקלים באופן מושלם את השירים היפים ביותר. ומדי פעם בפעם, מתגלה אפילו כישרון חדש שלא היה ידוע, ומחמם את ליבם של כל המשתתפים.

אם יש בדעתך לערוך אירוע פרטי לחברים, לעמיתים לעבודה או אפילו למשפחה, כדי להבין כי מופע סטנד אפ תמיד ישדרג את ההופעה ויעלה אותה כמה רמות כלפי מעלה. גדי ליבנה, סטנדאפיסט מומחה, ישדרג כל הופעה ויהפוך אותה להצלחה אמיתית.

קוסם ליום הולדת לילדים להפקת המסיבה המושלמת.

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם