Nishma's

חיפוש

עבירות צווארון לבן החמורות בהיסטוריה

עבירות צווארון לבן הן עבירות חמורות ביותר אשר במקרים לא מעטים עלולים למוטט כלכלות ואף להביא לחדלות פירעון. אספנו בעבורכם מספר מקרים מההיסטוריה אשר ידגימו עד כמה העברות הללו חמורות, למען ייראו ויראו.

עבירות צווארן לבן החמורות בישראל

על אף כי רבים סבורים כי עברות של צווארון לבן הן עבירות פיננסיות בלבד, מדובר בעברות אשר בגינן ניתן גם להפיל בנקים, מוסדות ולהוביל לחדלות פירעון של חברות ענק. ההיסטוריה מלמדת כי עם השנים הלקח איננו נלמד, ולצערנו ישנם לא מעט מקרים אשר תפסו כותרות והותירו רבים אשר הם חפים מפשע חסרי כל. אחד המקרים המפורסמים ביותר בישראל הוא המקרה של הבנק למסחר, בו עובדת הבנק גנבה במשך שנים רבות כספים מלקוחות החברה, והוציאה חשבוניות פיקטיביות. כתוצאה מהגנבה, אשר היקפה נאמד במיליוני שקלים, התמוטט הבנק למסחר ולקוחות רבים נותרו חסרי כל. העבירה המפורסמת והגדולה ביותר אשר נעשתה אי פעם בתחום שמורה לברנד מיידוף, איש עסקים אמיד אשר היה ראש החבר למסחר בניירות ערך של "ברנרד מיידוף" כמו גם יושב ראש הדירקטוריון של נאדס"ק, ואשר הורשע בהונאת כספים עצומה של לקוחותיו בהיקף של 65 מיליארד דולר. למעשה, קבע מיידוף שיא שלא נראה כמותו בהונאה של צווארון לבן, והוא יושב כיום בכלא לאחר שהוא נידון ל 150 שנים בכלא.

עברות פליליות

החמרה בענישה בנוגע לצווארון לבן

לאור העובדה כי מדובר רק בקומץ של מקרים אשר התרחשו, ישנם מאות ואלפי תיקים אשר נידונים בכל רחבי העולם כמו גם בישראל ואשר עוסקים בתחום הזה. חשוב לזכור כי רשויות החוק במדינה כמו גם בתי המשפט נוטים לנקוט ביד קשה מאוד אל מול עבירות מסוג זה, כאשר רק לאחרונה הוחלט להעמיד את הדוגמנית הבין לאומית בר רפאלי לדין פלילי, לאחר שהעלימה מס בהיקף של 16 מיליון שקלים. לא מדובר במקרה בודד, אלא ניתן לראות כיצד גם אנשים פשוטים אשר להם אין עבר פלילי מוצאים עצמם עומדים מול רשויות החוק, כאשר טווח העונשים יכול לנוע בין קנסות כבדים, עונש מאסר על תנאי ולעיתים גם עונש מאסר בפועל של מספר שנים, כפי שהתרחש במקרה של הזמר קובי פרץ אשר ישב בכלא כשנתיים וחצי לאחר שביצע העלמת מס.

זקוק לייצוג משפטי? משרד פייל ושות' כאן לרשותך

במידה ואתה עומד כעת בפני דין פלילי או אזרחי בגין עברות צווארון לבן, ניתן לפנות עוד היום למשרד פייל ושות' אשר נחשב למשרד המוביל בישראל בתחום, וזאת על מנת שתוכלו לקבל את הייצוג המשפטי הטוב ביותר אשר מבוסס על ניסיון של מעל ל 30 שנה. היכנס עוד היום לאתר בכתובת https://www.ordanlaw.co.il/white-collar השאר פרטים ולאחר מכן עורך דין ישוב אלייך לצורך קבלת פרטים נוספים.

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם