Nishma's

חיפוש

הר הביטוח והקשר שלו אל המצב הכלכלי שלכם

מרגישים שאתם עובדים מאוד קשה בחיי היום יום? עושים הכול כדי שלא יחסר למשפחה שלכם דבר? דואגים לחסוך גם כסף לעתיד טוב יותר עבור הילדים אך המצב עדיין לא משתנה? אם כך, כדאי שתדעו שאתם לא לבד. הרבה אנשים מרגישים לחוצים כלכלים ולא מבינים להיכן נעלמים כל הכספים שלהם ונשאלת השאלה מה ניתן לעשות בנידון. האם אפשר להישאר שעות נוספות במשרד? לעבוד עוד יותר קשה? או שאולי הפתרון צריך להגיע בצורה אחרת? האמת היא, שאם גם אתם כבר לא יודעים מה לעשות, יכול להיות שעכשיו זה הזמן לבדוק את המצב הנוכחי. האם יכול להיות שגם אצלכם, כמו אצל לא מעט אנשים אחרים, יש בזבוז כסף שאתם בכלל לא יודעים עליו? העובדות מדברות בעד עצמן ומוכיחות שרבים מאיתנו עושים ביטוחים שונים לאורך השנים, משלמים עליהם הון עתק ובסופו של דבר בכלל לא משתמשים בהם. אומנם זה נכון שכולנו עושים ביטוחים מתוך תקווה לא להשתמש בהם, אך האם זה אומר שעלינו לשלם עליהם בצורה כפולה? התשובה היא כמובן לא.

הקשר למצב כלכלי

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

איך מפסיקים לשלם כפול?

לפנות אל חברות הביטוח באופן עצמאי ולהתחיל לברר את כל המידע אודות הביטוחים שיש לנו ואודות הפוליסות שעליהן אנחנו משלמים זה לא דבר פשוט. לכן ברור מדוע גם אתם מחפשים את הדרך הכי טובה שיש וכדאי שתדעו: הר הביטוח זה הגוף שיכול לעזור לכם. הר הביטוח מקושר להרבה מאוד חברות ביטוח שקיימות היום בישראל ובצורה כזאת הוא יכול לעזור לכם להבין איפה הדברים עומדים. כמה אתם באמת משלמים על הביטוח החודשי שלכם? האם יש סעיפים שחוזרים על עצמם ושאתם יכולים לוותר עליהם? האם יש חברות ביטוח שיכולות להציע לכם דיל הרבה יותר משתלם? את כל המידע הזה, ועוד הרבה פרטים חשובים אחרים, תוכלו לקבל מהר הביטוח בקלות. מדובר על מיליוני שקלים שישראלים משלמים יותר מידי לחברות הביטוח, אז למה שלא נתחיל כולנו להתנהל כלכלית בצורה הרבה יותר נכונה?

 

תוך כמה זמן מקבלים תשובות?

כאשר מדברים על הר הביטוח ניתן לראות שאת התשובות מקבלים גם בצורה יעילה. משמעות הדברים היא שאם תפנו היום אל הר הביטוח תוך זמן קצר תקבלו תמונת מצב, מה שיעזור לכם כמובן להחליט מה אתם עושים בנידון. אם אתם יכולים לקחת את כל הכסף הזה ולשים אותו בחיסכון שיעזור לכם בעתיד, מדוע שתוותרו על כך? חסכונות הם הדבר החכם ביותר שתוכלו לעשות אם אתם רוצים לדאוג לעצמכם לעתיד טוב יותר ולכן אנחנו מציעים לכם להשקיע בכך כבר עכשיו. אומנם זה נכון ששום חברת ביטוח לא תחזיר לכם כספים רטרואקטיבית כי שילמתם על סעיפים כפולים בעבר, אך בהחלט תוכלו לעשות דבר או שניים כדי לשנות את העתיד שלכם. אין סיבה שנמשיך כולנו לממן את חברות הביטוח ולא נקבל מהן שירותים, מה שאומר שלפני הכול אנחנו צריכים להבין איפה אנחנו עומדים. אתם תראו שאם תחסכו על הביטוח בכל שנה כמה מאות שקלים בסופו של דבר החיסכון יהיה משמעותי ותהיה לכם אפשרות לנצל אותו לכל מה שתרצו.

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם