Nishma's

חיפוש

האם קטשופ יורד מהספה?

הכתם הנפוץ ביותר על כל ספה הוא כמובן כתמי קטשופ. כיצד ניתן להסיר אותו במהירות? להלן כל הפרטים.

כתמים על הספה – כיצד נסיר אותם?

כתמים אשר מצטברים על הספה כתוצאה ממזון אשר נשפך הם כתמים נפוצים אשר מדירים שינה מעינהם של רבים, אשר לא יכולים לסבול את העובדה כי על הספה היפה (ולעיתים היקרה) ישנם כתמים מכוערים. לצערנו, אנו שומעים על לא מעט מקרים בהם אנשים ניסו לנקות לבדם את הכתמים, אולם הבעיה רק החמירה – וזאת לאור טיפול לא נכון של הכתם, כמו גם שימוש בתרופות סבתא. למעשה, כפי שמסבירים המומחים של חברת קלין טק, החברה המובילה כיום בתחום של ניקוי ושיקום ספות, ניקוי לא נכון של הכתמים עלול להסב נזק בלתי הפיך לספה, עד לכדי רכישה של ספה חדשה. יחד עם זאת, ישנם לא מעט פתרונות אשר יכולים לגרום להסרה של הכתמים במהירות ובעיליות, וזאת באמצעות התקשרות עם חברה מקצועית לניקוי ספות.

בקבוק אדום
הסרת כתמים מהספה – מה ניתן לעשות?

כאמור, כתמים על הספה כתוצאה ממזון או שתייה מהווים מטרד אסתטי לא קטן, כאשר כיום כפי שמסבירים בחברת קלין טק ניתן להשתמש בתכשירים מיוחדים לצורת הסרה של כתמים. יחד עם זאת, מזהירים המומחים של החברה מפני שימוש אגרסיבי מדי במוצרי ניקוי, וזאת על מנת לא לגרום לקרע בספה או הרחבה של הכתם עצמו. בנוסף, מסבירים בחברה כי יש לבצע אבחון מדויק של סוג הריפוד ולהתאים לו את חומר הניקוי, תוך שימוש במטלית יבשה ועדינה. פעולה אגרסיבית של ניקוי הספה עלולה כאמור לגרום לנזק, ועל כן חשוב להחדיר את חומר הניקוי בעדינות אל תוך סיבי הספה, בכדי להסיר את הכתם, גם אם מדובר בכתם קטשופ. בנוסף, מומלץ מעת לעת להיעזר בשירותיה של חברה מקצועית אשר תדע לספק פתרונות ניקוי מתקדמים אשר יסירו את הכתמים מהספה ויאפשרו לכם לחסוך זמן, מאמץ וגם לא מעט כסף.

חברת קלין טק – החברה המובילה כיום בתחום של ניקוי ספות

על מנת להסיר את הכתמים העקשנים ביותר מהספה שלכם, חשוב להתקשר עם חברה מקצועית אשר תדע להעניק לכם את הטיפול הטוב והאיכותי ביותר. חברת קלין טק מהווה כיום את חוד החנית בענף הניקוי, וזאת לאור העובדה כי מדובר בחברה אמינה ומקצועית אשר עושה שימוש בציוד כמו גם בחומרי ניקוי ייחודים אשר יעלימו כל כתם מהספה, גם אם מדובר בכתם קטשופ עקשן. לאחר אבחון מדויק אשר יתבצע בבית או במשרד תוכלו לראות תוך זמן קצר את השינוי, ולקבל בחזרה ספה איכותית נקייה וללא כתמים, כאילו נרכשה היום מהחנות. מעוניינים? צרו עוד היום קשר באמצעות האתר בכתובת https://www.clean-tech.co.il או דרך מספר הטלפון 0737055305 לקבלת מידע נוסף.

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם