Nishma's

חיפוש

ניקוי שטיחים וספות – המדריך המלא

ניקוי של שטיחים וספות נחשב בעבור רבים כמשימה בלתי אפשרית, זאת לאור המורכבות של ביצוע עבודת ניקוי יסודי. על כן, הפתרון הטוב ביותר הוא לקיחה של חברה מקצועית כמו בר ניקוי – לשקט הנפשי ולניקיון יסודי.

ניקוי ספות – פעולה מורכבת לביצוע

ניקוי ספות היא פעולה בסיסית אשר כולנו מבצעים מדי שבוע. אולם, רבים אינם מודעים לכך שפעולת הניקוי אותה הם מבצעים איננה יסודית מספיק, זאת משום שחומרי הניקוי הביתיים בהם אנו עושים שימוש אינם יכולים לגרום לכך שהניקוי עצמו יהיה יסודי, כמו גם כי מדובר ברהיט אשר הוא בדרך כלל גדול מאוד ועל כן קשה מאוד להגיע לפינות נסתרות. על אף כי מדובר בפעולה בסיסית למדי, ישנה חשיבות רבה לביצוע של עבודת ניקיון מקצועית וזאת לאור העובדה כי הספה היא הרהיט השימושי ביותר בבית, ועליו אנו מבצעים את רוב הפעולות היום יומיות. על כן, הוא נוטה לצבור אבק ולכלכוך אשר יכולים להזיק מאוד לבריאותנו, בייחוד כאשר מדובר באנשים אשר סובלים מאלרגיות כמו גם ילדים קטנים וקשישים. בנוסף, ביצוע של פעולה ניקיון יסודית לספה היא מומלץ לביצוע ע"י חברה מקצועית אחת לתקופה, וזאת כדי להסיר כתמים עקשניים כמו גם לגרום לכך שלא יצטברו על גבי הספה קרדיט האבק אשר עלולה להזיק מאוד לבריאות. רבים חוששים מכך שלקיחה של חברת ניקיון מקצועית היא בהכרח בעלות גבוהה מאוד, אולם בר ניקוי היא כיום החברה אשר מעניקה את תנאי התשלום הנוחים ביותר ומעניקה לקהל הלקוחות שלה שירות מקצועי, אדיב ומסור לניקוי ספות וזאת תוך ליווי אישי לכל אורך התהליך ועם אבחון מדויק לגבי טיב הספה, אופן הטיפול בה ומסירתה בחזרה ללקוח, כאילו הייתה כחדשה, למידע נוסף לחץ כאן.

 

ניקוי שטיחים – עבודה למקצוענים

בדומה לניקוי ספות, גם עבודה של ניקוי שטיחים היא עובדה סיזיפית ביותר, זאת משום שמדובר לרוב ברהיט כבד ביותר אשר קשה מאוד להסיר ממנו את האבק והלכלוך אשר מצטבר עליו. לרוב, אנו נוטים להוציא את השטיח החוצה ולנער אותו אולם מדובר בפעולה בסיסית ביותר אשר לא באמת מוציאה את כל האבק והלכלוך, ועל כן רבים מאתנו שוהים בחלל עם שטיח מטונף אשר עלול לגרום לנזקים בריאותיים חמורים ביותר, במידה והשטיח לא מטופל. בנוסף, שטיח הוא פריט עיצובי עדין ביותר אשר כל פעולה לא נכונה של ניקוי עלולה להזיק לו ואף לגרום לקרעים שונים בו, ועל כן חשוב מאוד מעת לעת לשכור חברת ניקיון מקצועית כמו בר ניקוי אשר מאפשרת לבצע ניקוי שטיחים באופן ייסודי, זאת ע"י שליחה של השטיח אל מפעל החברה בו הוא עובר תהליך חיטוי וניקוי עמוק, כך שהתוצאה המתקבלת היא שטיח אשר נראה כאילו רכשתם אותו ממש היום מהחנות.

לאתר החברה:

bar-nikuy.co.il

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם